[18]My TEACHER/JJK

8.5K 437 107
                                    

Bu teneffüs birşey olmasa da öbür teneffüs olacağından emindim. Ders Bedendi. Soyunma kabinine girdim. Rahat bir eşofman ve kapşonlu giydim. Ayakkabılarımı da değiştirip kabinden çıktım.

 Ayakkabılarımı da değiştirip kabinden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sizin hayal gücünüze kalmış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sizin hayal gücünüze kalmış. Bu bir fikir. :3)

Sıraya geçtim. Esneme hareketlerini yaptıktan sonra voleybol oynamaya başlamıştık.

   Ders bitmişti. Son bir kac ders olduğu için üstümü değiştirme gereği duymuyorduk. Biraz daha voleybol oynadık. Adımı duyunca sesin geldiği tarafa doğru kafamı döndürdüm.

"Ae Min biz gidiyoruz."

"Geliyorum."

  Su şişemi alıp bizimkilerin yanına gittim.

"Bahçeye çıkalım mı?"

"Oluuuur."

   Bahçeye çıktığımız da bizim banka oturmak için oraya doğru yürümeye başladık. Bizim banklarda bir kaç kişiyi görünce kavga çıkacağını anlamıştım. Hepimiz hızlıca oraya gittik. Bilin bakalım kim?

     Jisoo pisliği tabi ki. Hadi kavga başlasın

"Bu bankaların bizim olduğunu bilmiyorsun?"

"Yoo. Biliyorum. "

"O zaman oradan kalkman gerektiğini de biliyorsun?"

"Bak onu bilmiyordum."

"Öğrendin şimdi kalk."

"Ilk gelen oturur."

"2 yıldır o bank bizim. Şimdi git başka yerde otur."

"Gitmessem ne olur?"

"Sen acıktın galiba? Sana bir dayak menüsü ikram edebilirim."

Alaylı konuşması bizi daha da sinirlendiriyordu. Hana,Hee Ji ve Chin Ok Jisoo ve arkadaşları ile laf yarışındalardı. Ta ki Jisoo Chin Ok'u yere itene kadar.

    Hana o dayak menüsünü Jisoo'ya yedirmek için yaklaştı ve tam ağzının kenarına yumruk attı. Tabi etraftakiler hemen gelir. Sınavlarda okulda ne oldu deseler herkes 100 alır. Neyse Jisoo yeri boylayınca arkadaşları boş durmadı. Haliyla bizde girdik kavgaya.

      Jisoo'nun arkadaşlarından birini yumrukluyordum. O da boş değildi. Doğruya doğru o da beni yumrukluyordu. Tam kıza tekme atacaktım yandan bir darbe alınca sendeledim. Jisoo köpeği bana yumruk atmıştı. Kızı boşverip Jisoo'ya yumruk attım. Chin Ok bir kızla kavga ediyor, Hee Ji ve daha demin tekme atacağım kız saç baş girişmiş, Hana ise öbür kızı tokatlıyordu. Jisoo bana yumruk atınca yere düştüm. Üstüme gelince boşluğuna tekme attım.

     O banka ilerleyip oturdu. Belli ki nefesi kesilmişti. Chin Ok ve karşısında ki kişinin kaşı patlamıştı. Chin Ok yorulmuştu bir darbeyle yere yıkılırdı. Karşısında ki kız tam ona yumruk atacakken Jisoo'nun bana yaptığını ona yaptım. Yandan güzel bir Osmanlı Tokatı çaktım. Chin Ok şaşırmıştı belli ki ağzı açılmıştı. Hana kıza son bir yumruk çaktı. Kız yere düştü. Durum berbattı. Chin Ok ve Hee Ji yıkık. Ben ve Hana sağlamdık. Onlardan ise Jisoo ve biri berbat. Öbür ikisi ise oturuyordu. Ayağa kalkıp bağırmaya başladım.

"BU BANKA BIZ VARKEN OTURANA NE OLDUGUNU ANLADINIZ! BENCE BIR DAHA OTURMAS-"

Lafımı bölen nefessiz kalmam değildi. Kalabalığın içinden gelen Bay Jeon, Tae, Namjoon ve Seokjin hocaydı.

399 kelime. Wattpad yazıklar olsun. Ben upuzun bölüm yazayım sen sil. Kurguyu tekrardan yazdım.

Sizi seviyorum yazmayı unutuyordum.

SIZI SEVIYORUM💜💜💜💜

My TEACHER/JJK💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin