PINAR.BURADA. Çok güzel, uyku sersemliği ve tişört sevdasına ne yaptım ben. Ya ama olmaz ki. Kurtarın beni. "Gececiiğğm gelsene abicim." Tamam. Sakin oluyoruz. Unutma Gece sakin. SAKİN. S A K İ N. S.A.K.İN. Aşağı dediğim gibi sakin bir şekilde indim. Şu an dışarıdan görülen durum: Can Pınar'a aşıktı, Pınar kameralara. Kız sofranın başında bile fotoğraf çekiyor. E anasını satayım sayın seyirciler.! Pınar beni fark ettiğinde sinir bakışlarını ışık hızında gönderdi. Annem masaya oturup "Şükür gelebildin Gece. Ya kızım bu kıyafet ne böyle. Siyahlara bürünmüşsün yine. Bak Pınar hanım kızım ne güzel rengarek. Azcık örnek al. İçimiz soldu, çürüdü. Kız mısın erkek misin belli değil. Zaten saçına hiç zahmet etme. İnsan azcık düzgün topuz yapar. Bu ne böyle alkarısı gibi..." günlük söylenmelerini yaptı. Peki benim karşılığım ne? Kocaman bir SESSİZLİK.! "Her zaman ki halim anne" diyerek sesizliği bozdum. "Tamam sus Gece uğraşamam seninle" Aman ben çok meraklıydım ya. Sessizliğimi koruyup kahvaltıma döndüm. Aslında pek kahvaltı denemez. Sabah uyandıktan sonra hemen yemek yiyemem. Bu yüzden sütümü bitirip bir dilim peynir yedim. "Elinize sağlık" diyerek hemen sofradan kalkıp unuttuğum kulaklığımı almak için odama girdim. (fesat düşünenler derneği Asdfghjkl) Siyah kulaklığımı dağınık masada bularak aşağıya indim. "Ayy çabuk olsana yaaa geç kalıcaz" dedi en gevşek sesiyle Bayan Gevşek Pınar. "Abi ben dolmuşla gidicem" dedim kulaklığımı takarak. Tam Andy'nin sesini duyup huzura erecektim ki abim kulaklığımı çıkarıp o iğrenç cümleyi söyledi. "Hayır kuzum bizimle benim arabamla geliyorsun. Babam dedi." "Ama..." "Tişörtler ne kadar güzel varlıklar demi?" "Tamam geliyorum" diyerek somurttum. Abim arabayı getirdi. Hemen arka tarafa geçip Sia açtım. Aklıma takılan soru ile şarkıyı durdurup abim ve Pınar'ın o akıcı(!) konuşmalarından boş zamam bekledim. "Abii" "Ne var?" "Neden?" "Ne neden?" "Kaplumbağa deden ssddffdthcsfhhfgh (random, hönkürerek, aksırarak, büyük yetenekle gülüş) "Ayyyy öldüm sanırsaamm" dedi yine Bayan Gevşek Pınar. "Keşke nerde o günler" "Birşey mi dedin :) " Abimin dikiz aynasından :) gülüşünü gördüğüm için sustum. Pınar cevap bekler gibi hala bana bakıyordu. "Hiiiç sadece kendi kendime konuşuyordum :))) " "Evet deli olduğunu yine kanıtladın." Bu ergen lafına susmayı tercih ettim. Okulun önüne geldiğimde iğrenç anılarım depreşti.
*2011* Çok mu uğraştın o kiloyu alabilmek için, satanist misin, kız olduğuna inanıyor musun? Bıkmıştım bu kelimelerden. Duymak istemiyordum. Yeni geldiğim okulda herşey değişecek, daha iyi olucak diye düşünüyordum. Ama hiç umduğum gibi olmadı. Daha kötüleri oldu. Okulun en şişman kızı olmak gerçekten çok kötü. Çok normal her kız güzel olmak zorunda değil ki. Her kız pembeyi sevmek zorunda değil, her kızın güzel vücudu olmak zorunda değil, her kız etek giyinmez, her kız becerikli, seksi, tatlı olmak zorunda değil. Arada istisnalar da çıkar ve ben de bu istisnalardanım. Sırf suratımda sivilce çıkmasın diye çikolata, cips, hamburger, çiğköfte, et, jelibon gibi muhteşemliklerden mahsun kalamam. Kilo almayayım diye salakça sadece sebze ile beslenemem. Ama bu yaşadığımız ortamın şartlarına tamamen karşıt. İyi gözükmek zorundasın yoksa sevilmezsin, dostun, sevgilin olmaz. Kimse sana değer vermez. Bazen ailen bile. Ben hiçbir zaman normal kızlardan olmadım. Hep farklı oldum. Ailem mükemmel bir birey olmam için çok çabaladı. Ama şu an bakarsak birer birey sayılmazdım. Sofrayı bile silemiyorum. Islak beze asla dokunmam. Kötü kokuyor ama banane. Renkli kıyafetlerim yok, pantolon bile giyinmem ki ben. Çok rahatsız bence tayt daha rahat. Hem eski halime baktığım da iyi ki de almamışım diyorum. Çünkü fazla dayanmazdı; yırtılma olanağı çok fazla asdfghjkl. Neyse şimdiki zamanımıza geri dönelim efenim.
Okula aslında intikam almak için dönmedim. Lise 1'de okuldan ayrıldım. Çok kiloluydum ama -_- O kiloya takılanlardan değilim ama Ceyhun'da dalga geçince dayanamadım. Ceyhun; aşık olduğumu sandığım Moron Beyin arkadaşlar. Bu Bayan Gevşek Pınar' ın kardeşi. -_- Pis KAYA'lar.
Çocuğun tekine çarptığımda kendime geldim. 'Yuhh bea yavaş gel davar' 'Köyden mi geldin :))) ( etraftaki moronların ooo'lama ve gülüş sesleri) 'Valla yaz tatilinde ananemin yanına gittiğimde çok gördüm ama senin kadar büyük davar görmedim be koçum.' ne dedim ulan ben? İyice rezil olmadan kaçam bari. Cool bi çıkış olsun diye çocuğun omzuna çarpıp gittim. Şimdi espri yapardımda neyse :D 'Sanada görüşürüz köylü güzeli.' 'Başka kim köylü güzeli biliyor musun? AĞNENNN' diye bağırdım. :D Bana çizgifilm yasaklanmalı. Yüzünü buruşturarak uzaklaştı. Yaaa oğlum adam ol köpek. Böyle yaparım yoksa. (Buruşmuş surat) Noluyor ulan bana neyse sabah sabah Pınar kafa yaptı herhalde. Müdürün ezbere bildiğim odasına doğru yürüdüm. Tip tip bakan moron boya çuvalları vardı. Disko topu gibi giyinmişler rengarek asdfghjkl. Kapı tıklattım. 'Gir' 'Gor' diye kısık sesle söylendim. 'Buyur kızım?" 'Hocam ben Gece Doğan. Yeni sınıfımı sorucaktım?' 'Gece kızım çok değişmişsin.' Evet hocam şey ben zil çalmadan ders programım ile sınıfımı öğrenebilir miyim?' 'Tabii ki kızım dur bakalım buradaydı... Hah işte burada' diyip kağıdı bana uzattı. Kağıdın üzerinde yazan şey ile beynimden vurulmuşa döndüm. 10/F. Herşeyin başladığı o cennet görünümlü Cehennem. Eski sınıfım. Kader Mi Bu Zalım Hayat.??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Hayaller (Taylor Momsen-Vini Uehara)
Teen FictionAcı nedir? Herkese göre farklıdır acı. Çekilen dertlere, insanın psikolojisine, dayanaklığına bağlıdır. Ben acımın ne olduğunu bilmiyorum. Neden böyleyim hiç bir fikrim yok. olmayı bende istemezdim. Mükemmel bir hayat istemedim. Hiç bir zaman da i...