3.

150 8 0
                                    

Vasárnap reggel van ami azt jelenti holnap elkezdődik hivatalosan a suli. Kíváncsi leszek milyen lesz...de majd kiderül!
Lezuhanyoztam gyorsan majd felöltöztem gyorsan megmosakodtam fogatmostam feltettem egy pici sminket majd mikor készen lettem össze rámoltam a szobámat.
Igazából 2hete lakunk itt Amerikában de sokkal jobb itt mint Madridban. Éppen ezért költöztünk ide, eléinte nem nagyon akartam elköltözni mert a barátok ottvannak de a végén végülis beleegyeztem. De gondolom ez senkit sem érdekel.
😂

Lementem a konyhába mivel 9óra így csináltam kaját magamnak, és kávét is töltöttem a szüleim pedig üzleti úton vannak.
És hogy ezt honnan a bánatból szedem? Onnan hogy a hűtőn egy papír volt felrakva amit elolvastam. 1hónapig lesznek ü.úton ami azt jelenti, hogy nem lesznek itthon. És hogy ez mit jelent? Azt hogy Nico bulitfog csinálni...de nembaj imádom a bulikat az meg a másik hogy megtudom zsarolni a bátyám. Vinnifog kocsival a suliba stb.

Felmentem vissza a szobámba onnan pedig ki az erkélyre. Leültem a hintaácsba és rágyujtottam. Igen már cigizek... de nem mindig gyujtokrá csak akkor ha pl;ideges vagyok, unatkozok, vagy semmi kedvem élni. Hát igen ez vagyok én.
Annyira fáratt vagyok pedig még csak most keltemfel. De nembaj aludjunk még egy kicsit.

Mikor felkeltem annyit vettem észre, hogy sötét van. Bazdmeg Szimi te ilyen szerencsétlen vagy. Bementem a szobámba megnéztem hányóra, sikeresen aludtam este7-ig. Ami annyit jelent mehetek fürdeni. Megengettem a kádba a jó meleg vizet addig bevittem a pizsimet ami egy bugyiból és egy bőfelsőből állt. Megfürödtem majd ránéztem a messengerre, a facebookra és az insára is. Majd úgy döntöttem beállítom az időzítőt fél7-re. Lettem az éjelinre a telómat és elaludtam.

Bad boyWhere stories live. Discover now