UWAGA!!!UWAGA!!!
Więc jest następująca sytuacja. Może zacznijmy od tego co się dzieje.
Otóż nie mam weny na tą historię, ALE postanowiłam, że jeśli „odświeżę" mojego wattpada i ogl Szymusia to zacznę mieć wene.
Po drugie mam pomysł na o wiele lepsze ff o Zapartym, a ta teraz wydaję się (wsumie ona jest) do dupy.
A zbijam wyświetlenia przez to, że sam Szymon mnie wypromował na swoim IG.
Co prawda na początku nawet czułam się „sławna" (co było żałosne) ale byłam serio w szoku ile mam wyświetleń.
Następna sprawa to, „hejt" jeśli mogę to tak nazwać skierowany w moją stronę.
Uwierzcie lub nie, ale większość komentarzy CZYTAM i biorę niektóre uwagi i propozycje do serca.
I komentarze w stylu „weź ale to jest gówniane", „Niszczysz Szymonowi reputację" co jest bardzo zabawne z resztą, albo osoby np. w ostatnim rozdziale piszą „co ja tu robię" dlaczego to się nie znalazło w pierwszym albo chociaż drugim.
I jeszcze odnosząc się do tego jak widzę, że piszecie coś w stylu „kto z ig Szymona", „kto od Szymona"
To jest mi trochę przykro, że jesteście tu tylko ze względu na to, że było to na jego insta.XDOgólnie podsumowując to nie mam pojęcia czy będę to kontynuować bo jak wcześniej wspomniałam NIE MAM WENY.
(a i jeszcze jedno latają mi wasze uwagi tego typu co podałam na górze)
Piszcie co tym myślicie i czy chcecie nową historię czy kończyć tą, czy wgl zamknąć temat Zapartego.
Dzięki za uwagę i dobranoc.🙂