başlangıç

33 6 8
                                    

Bugün benim doğum günüm 25 yaşına girdim bu annemsiz geçirdiğim ilk doğum günü onun yanımda olmasına çok ihtiyacım var. 1 yıl boyunca onu her yerde aramıştım, ama eşyalarının arasına bakmak aklımın ucuna dahi gelmemişti bulduğum günlükle polise gidebilirdim fakat annemin benden sakladığı sır başını belaya sokar diye korktum. Onun ölmediğini hissediyorum annem hayatta belkide beni korumak için yanıma gelmiyordu sonucu ne olursa olsun onu bulmak istiyorum
Günlüğü bulmanın üzerinden 1 hafta geçti fotoğraftaki yeri bulmuştum kader night club yaron sabah erkenden oraya gidicem oraya gittiğimde direk gerçekleri söylemek annemden bahsetmek annemi tehlikeye atar diye korktum bu yüzden ev adresimi adımı değiştirmeye karar verdim.
Sabah fotoğraftaki yere gittiğimde oranın sahibiyle karşılaştım -merhaba sen gazetedeki iş ilanı içinmi geldin efendiö -garsonluk ilanı içinmi geldin -evet -isminiz neydi - buse -Bende ferhat memnun oldum -memnun oldum ozaman sana iş şartlarını anlatayım istersen akşam gel hem ortamo görürsün hemde sana şartları anlatırım -olur akşam kaç gibi geleyim -akşam 6da servisle alırım diğer kızlarıda toplayınca buraya gelicek -tamam akşam görüşürüz.
Akşama kadar zaman geçmek bilmemişti nerdeyse bütün gün  annemin albümlerine bakmış günlüğündeki fotoğrafa benzer fotoğraflar aramıştım ama bir tane bile bulamadım.
Saat tam 6da ona verdiğim adrese gelip beni aldı. -merhaba hoşgeldin -Hoşbuldum-geç bakalım arabaya diğer kızlarıda alalım. Sırayla tüm kızları aldıktan sonra sonunda içeriye girebilecek orayı görebilecektim içeriye girdiğimde küçük ayrıntılar hariç nerdeyse hiç değişmediğini farkettim. Içeride pek çok kadın vardı annemin yaşlarında bir kadın dikkatimi çekmişti uzun boylu sarışın balık etli bir kadındı diğerlerine göre genç değildi fakat üzerindeki ışıltı sanki büyülü bir güzelliği vardı bakınca içine çeken. Kızların çoğu soğuktu belkide ilk karşılaşma olduğu için. Ferhat yanıma geldi beni bir masaya oturttu -hem izle hemde işi anlarsın ben birazdan gelip sana anlatıcam dedi ve gitti. İçeriye yavaş yavaş müşteriler geliyordu her gelen müşteri bir kadınla masaya oturuyordu yavaştan müzik çalmaya başladı gördüğüm ışıltılı kadın ismi merveymiş sahneye çıktı şarkı söylemeye başladı seside kendi kadar  güzelmiş dedim içimden. Sonrasında onu fark ettim piyanist siyah gömlek, siyah pantolon, siyah ayakkabı rengarenk ışıltılı piste duruşu hareketleri ikiside oraya ait olmayan iki tablo gibiydi.
1 sene boyunca annemi arasanda elime geçen ipucuyla yeni bir başlangıç yapmıştım annemi aramamın yeni başlangıçı...

(Umarım beğenirsiniz ilk bölüm kısaydı ama diğerleri böyle kısa olmucak yorumlarınızı bekliyorum)

kabala bilekliğinin sırrıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin