Sokszor apuci fürdet, pedig már 13 éves vagyok. De imádom ahogy a puha szivaccsal mindenem finoman megmossa.
Sokszor csinálják azt anyával, olyankor mindig a kulcsjukon nézem őket. Anya leöltözteti apát majd a farkát kezdi nyalogatni. Aztán apa kényezteti anyát és az ágyon lovagoltatja.
Nemrég találtam a szobájukban egy vibrátort, amikor őket nézem mindig feldugom magamnak. Bárcsak velem is ezt csinálná apa.Este bekopogok anyjáékhoz hogy itt az idő fürdeni. Apuci kijön és elkísér a fürdőszobába. Úgy voltam vele, hogy meg kell próbálni.
-Apuci kérhetek valamit?
-Mit szeretnél hercegnőm?
-Leborotválod a nunim?
Apuci először furán nézett rám majd mikor nem engedtem h hogy anyának szóljon beleegyezett. Leöltöztetett majd ő is beült mellém a kádba. Kezébe vette a borotvát, majd óvatosan hozzám érintette. Én lehunytam a szemem és élveztem. Mikor megfürdöttünk kivett apa és felöltöztetett pizsibe. A szobámban egy puszit nyomott az arcomra és átviharzott a saját szobájukba. Én lassan utánna mentem, és a kulcsjukon néztem ahogy újból szexelnek anyával. Amikor végeztek visszamentem a szobámba és elővettem a vibrátort. Bekapcsoltam és kényeztettem magam. Én még sosem élveztem el. Apucival biztos sikerülne. De lehet hogy anyát is rá tudnám venni hogy segítsen. Inkább nem. Nekem apuci kell.