-Pai vezi...nu poți...lăsa.ma sa te iau in brațe!zice Jimin
-Sau o pot lua eu in brațe...!apare si Yoongi de nicaieri
-Prefer sa ma ia Jimin in brațe...mulțumesc...tu du.te la întâlnirea ta!ii zic eu lui Yoongi.
Yoongi se încrunta după care pleacă.Jimin ma ia in brațe si ma duce acasa dar la el.Ma pune pe pat in camera lui si îmi zice sa astept ca el își face un duș. Eu nu puteam sa stau pe spate ca ma durea îngrozitor dar am ales sa nu ii spun lui Jimin.
Dupa 15 minute, Jimin iasă din baie dar fara tricou.(avea niste pătrățele perfeeeeecteee). Eu m.am ridicat si m.am uitat la el care ma privea... S.a pus lângă mine si mi.a pus mana pe spate dar am tresărit.
-Auch...ma doare!
-Oh...îmi pare rău...ma lași sa vad?
-Sigur
Jimin îmi pa tricoul jos eu rămânând doar in sutien in fata lui. Înainte sa înceapă sa dezinfecteze pe acolo...îmi amintesc de câinele meu care probabil e mort de foame. Ma ridic repede ,îmi iau tricoul si dau sa ies dar Jimin ma oprește.
-Unde te duci ma?
-Câinele meu e singur acasă si ii e si foame! Acasă ma duc!
-Oh bine...dar ai grija sa dezinfectezi rana aia!
-Bineeee!Fug repede spre casa dar când ajung usa era deschisa așa ca intru si il vad pe Yoongi cu câinele meu.Dormeau amândoi. Yoongi avea in mana o foaie pe care erau scrise niste versuri. Betoween dormea cu capul pe Yoongi ,iar Yoongi dormea cu capul pe perna si cu o perne in brațe in camera mea.
Ii iau foaia din mana si citesc (ultimele versuri):
"You always gave me something to lose...
They probably never love someone like I love you!
I really love you, Alina!"Era așa drăguț! Dar trebuia sa il trezesc ca sa ma ajute cu rana.
-Yoongi...trezeste.te!
-Hmmm...ce e ,Alina? Alina! Am crezut ca nu mai vi! Asculta.ma...
-Am citit aia ,Yoongi! I love you too!
-Vrei sa fi iubita mea???
-Daaa!
Yoongi ma trage peste el si ma săruta dar când își pune mana pe spatele meu tresar.
-Hei...ce ai...pățit?
-Mi.a dat nebuna aia cu paharul in spate!
-Si tu acuma îmi spui? Haide sa dezinfectam!
Yoongi îmi da tricoul jos si îmi spune sa ma duc sa fac un dus. Nici nu intru in dus ca el lângă mine. Intram împreună sub dus si Yoongi ma îmbrățișează si începe sa îmi dezinfecteze spatele. Era așa bine...mai ales ca Yoongi îmi canta la ureche. (Lukas Graham- Love someone)
Yoongi rupe îmbrățișarea si ma săruta lung.Își pune mâinile pe talia mea ,se uita in ochii mei după care ma mai săruta o data si ma strânge tare in brațe.
Când terminam ieșim din dus si ne punem in pat...dar doar in lenjerie intima. Eu ma tot frecam de Yoongi ,dar el nu zicea nimic.
A mai așteptat puțin după care si.a pun mâinile pe fundul meu si a început sa il strângă. Eu i.am zis ca stau cuminte si acesta m.a imbratisat.
Dimineața ma trezesc in brațele iubitului meu. Era atât de cald si bine...