Vàlogató

30 2 2
                                    

Demi szemszöge:

                    Selena az én legjobb baràtnőm akki imàd énekelni de ezt sajnos a szülei nem ismerik el azt mondjàk az éneklésből nem lehet meg élni és inkàbb tanuljon ügyvédnek . De igen is meg lehet élni belöle ahogy én is teszem ha az ember szeret énekelni és tudd is akkor meg lehet . És én igen is hiszek a baràtnőmben és tudom hogy tehetséges . Ezért is jelenkezet az X-factorban  hogy ezt bizonyitsa .    
                    Selena szemszöge :
Eljött az idő  végre hogy  bizonyitsam  anyáéknak hogy nekem van igazama
. Demi elkisért  ! Elkedödőt  a vàlagató .
   -jaj demi én olyan ideges vagyok   mi van ha nem sikerül és ha elfelejtem  a dalszöveget  lehet hogy már nem is ezt a dalt kelet volna vàlasztanom 
     - semmi baj nem lesz sel ne agodj emlékez miért jöttêl ide azért hogy bebizonyisd   és azért  mert szeretsz énekelni . Ezt mutasd meg nekik hogy szeretsz  teljes szivedböl énekelni . Rajta mennifog   úgy látom te következel !! .
- Sziasztok. - mosolygok  oda  kedvesen .
     Vissza köszönek és vàrjak a szokásos monologot .  
            - Selena gomez vagyok 20 éves vagyok  Christina Aguilera  hoztam a Ain't Na Other' Man .  -Szia
Bolintottak és el kezdődöt Ain't Na Other Man . 
   Az elején elöször feszéjezve éreztem magam de ràpillantotam Demire és ö ràm mosolygot .A màsodik refrénél màr  teljesen elengetem magam és ütemesen mozgok is zenére. A dal elhalkul , a nézök pedig tapsolnak és füttyülni keztek . 

                  - Fantasztikus hangod van Selena -Louis
            
               - én is egyet értek veled . egy szerüen elképesztő  -Niall
        
           - én is imàdtam -Liam 

           - hogy mondhatnàm erre hogy nem volt jó  -mosolygot harry
-köszönöm -  éreztem hogy a könyeim màr nem sokàig fogjàk birni .  

Figher. (hun.)Where stories live. Discover now