Ja:Ja sam alfa-izgovorila sam brzo u jednom dahu gledajuci njen izbezumljeni pogled.
B:Sta ti?!-viknula je najace sto je mogla.
Ja:Sss jesi li normalna mogao je neko da te cuje?-rekla sam mirnim tonim.
B:Ali kako?-rekla je znatno tise.Odjednom sam osetila napad andrenalina,i odmah sam shvatila sta se desilo,pretvorila sam se u vuka.Ali kako?.U sobu ulece Aleks u obliku belog vuka.
Ja:Sta se desava konju?
B:Boze kako ste lepi nikad nikad imala priliku da vidim vuka ili vukodlaka u ovom obliku.Nemogu da verujem.-izgivorila je sa velikim osmehom koji me je po malo uplasio gh.
Ja:Zasto sam se pretvotila??
A:Prekinula si,nisam stigao da ti kazem da ce mo se svako trece vece pretvarati i biti vukovi do 6 sati ujutro.I ja nisam konj nego vuk ako nisi primetila.
Ja:Ajoj ajde,ajde okej ocu da spavam.
A:Ajde smoru.-rekao je sa nekim osmegom,sta je sa njima?-Okrenu se i izasao
B:Nemogu da verujem,nemogu da verujem iiii.-pocela je da skici i skakuce kao kengur po sobi.Boze ludace.
Ja:Joj sta cu ja sa tobom.-rekla sam izdahnuvsi.Odjednom je stala i pogledala ne slatkom facom,boze.
Ja:Aj da spavamo pliz.
Obe smo legle na krevete ona je pokrila cebetom dok sam ja onako u obliku vuka lezala.Napolju je bilo hladno kao i pomalo u sobi ali je to kod mene bilo zanemarljivo.Cula sam kako se Bel trese i uvija u cebe.Bilo mi je zao sto je meni toplo a ona se smrzava.Ustala sam i sa mog kreveta skocila na njen.Ona se strecnula,verovatno nije ocekivala.
B:Vall?-pozvala me zbunjeno.Ja nista nisam rekla smo sam se ususkala pored nje nadajuci se da joj je toplije
·
Bude me zraci sunca osecam kako me neko grli.Okrecem se i vidim Belu,tada se setim sta se juce desilo.Pogledala sam u svoje rame jer sam osecala jaku bol.Nisam stigla ni da pogledam.šok.Bila sam potpuno gola verovatno zbog preobrazaja.Okrenula sam se ka Beli i skontala da ona bulji u mene.Boze pomozi.Brzo sam se pokrila osecajuci kao da mi je sva krv presla u obraze.Potpuno dam se zacrvenela.
B:Sta bi ovo?!-gledala me iznenadjenim pogledom kao da sam pala sa marsa.
Ja:Zabiravila sam da ce mu se zbog preovrazaja mozda unistiti odeca
B:Am okej
videla sam da se i ona blago zacrvenela jos uvek gledajuci u mene,odjednom se uozbiljila.
B:Aj sta si zanemela.Maca ti pojla jezik,ustaj i oblaci se.
Ona je izkocila iz kreveta i otisla u kupatilo.Obukla sam uniformu na brzinu i spremila,odjednom sam cula kucanje,verovatno je Valentina otrcala sam i otvorila a pred vratima je stajala/onastavice se...
konacno deo ok na kraju ce prica biti kao Spanska serija i svasta ce se desavati ok.
nadam se da vam se svidelo💜✨
YOU ARE READING
Black Wolf
WerewolfValerija je jedna naizgled obicna tinedzerka sa obicnim vrlinama i manama,ali onda upoznaje njega...Njen zivot se menja iz korena kad saznaje veliku tajnu o sebi.Krece na akademiju zajedno sa njim u zelji da sazna vise o sebi i pronadje oca ali tamo...