2. Bölüm~ Yeni Arkadaş

26 6 16
                                    

Arkadaşlar bu bölüm biraz daha erken gelecekti ama biraz yoğundum bu yüzden geç geldi. Kusuruma bakmayın. Sizi çok seviyorum. İyi okumalar.

❤❤

Danışmaya ilerledim ve konuşmaya başladım.

-Merhaba. Ben buraya yeni kayıt oldum. Odamı öğrenmek istiyorum.

-Merhaba. Hemen bakıyorum adınız neydi?

-Jung Hyun Ae.

-3. Kat 188 numaralı oda. Sağ taraftaki asansörden çıkabilirsiniz.

Teşekkür edip asansöre yürüdüm. Odama geldiğimde incelemeye başladım. İki yatak, iki dolap, iki çalışma masası vardı. Yani herkesin eşyaları farklıydı. Odada iki kapı daha vardı. İlk kapıdan girdiğimde banyo olduğunu gördüm. İkinci kapı ise mutfaktı. Mutfakta bir de küçük bir masa vardı. Büyük bir odaydı. Söylemeyi unuttum koltuk ve televizyonda vardı. Anlayın ne kadar büyük olduğunu. Yatağın dolabın falan olduğu yer iki tarafa da aynı döşenmişti. Sanırım rahatsız falan olursa diye araya perde koymuşlardı.

Yurtta kimse şu anlık yoktu. Sanırım herkes okuldaydı. Ben de bunu fırsat bilip boş olan dolabı kıyafetlerimi yerleştirmeye başladım. Kıyafetler bitince kitaplarımı çalışma masasının dolabına koydum. Iki üç tane makyaj Malzememi yatağın yanındaki komidine dizip yerleşmemi bitirdim. Yerleşme bir saatten az sürmüştü. Acaba oda arkadaşım nasıl biri. Bunu düşündüğüm sırada odanın kapısı açıldı ve içeri bir kız girdi. Kahverengi saçları vardı. Uzun ve zayıftı. Bana şaşırmış gözlerle bakarken kapıyı kapattı.

-Merhaba. Ben Jung Hyun Ae. Yeni oda arkadaşın.

-Merhaba. Ben de Lee Sun Mi (❤). Tanıştığıma memnun oldum.

Dedi gülümseyerek. Bende gülümsedim.

-Bende memnun oldum.

Sonra elindeki kitaplarını kendi masasına bırakıp mutfağa ilerledi.

-Ramen yer misin? diye sordu.

-Yerim.

Mutfağa girdiğinde bende masamın sandalyesine oturup telefonumu elime aldım. Ne arama ne de bir mesaj vardı. Beni hiç merak etmiyorlardı. Bende Jin joo hariç kimseyi umursamıyordum. Zaten ondan başka kimsem yoktu. Bu koskoca dünyada tektim.  Kimseyi de hayatımda istemiyordum.

Bir süre sonra Sun Mi geldi ve beni mutfağa çağırdı.

-Hyun Ae hadi gel ramenlerimiz hazır.

Kafamı sallayıp ayağa kalktım. Telefonumu şarja taktım ve mutfağa gittim.

Sun Mi masaya oturmuş elinde çubuklarıyla beni bekliyordu. Hemen oturdum ve çubuklarımı alıp yemeye başladım.

🌙

Oturma alanındaki koltuklara oturmuş televizyon izlerken Sun Mi banyo yapıyordu. Saat akşam altı olmuştu. Telefonum titrediğinde elime alıp baktım. Mesaj kurumda bir mesaj vardı. Mesajlara girip gelen mesajı okudum.

Gönderen: Sevit Lisesi

Sayın öğrencimiz. Yeni nakiliniz  kabul edilmiştir. Yarından itibaren derslere girebilirsiniz. Bizi seçtiğiniz için teşekkürler.

Ayyhhh. Bende başka birinden sanmıştım. Neyse. Televizyondan kısık sesle bir şarjı açıp çantamı hazırlamaya başladım. Bir dakika. Ben hangi sınıftaydım. Bunu söylemiş olmalılar. Yani babamı aramak zorundaydım. Oflayarak telefonu elime aldım. Hiç arayasım yoktu ama yapacak birşey de yoktu. Yarın sınıfımı aramakla uğraşamazdım. İstemeye istemeye arama yerine girip babamın numarasını tuşladım. Çalıyordu. Karşı taraftan ses gelince konuşmaya başladım.

-Ne var?

-Bende iyiyim(!)  baba sen nasılsın?

-Dırdırı kes. Ne istiyorsun?

-Sana sınıfımı söylemişlerdir. Bunu öğrenmek için aradım.

-10/F.

-Tamam ba-

Dıt  dıt dıt... Ah~ cidden! Telefonu yüzüme kapatmıştı. Of kafaya takan kim yaa. Boşver Hyun Ae. O sırada Sun Mi banyodan çıkmıştı. Bende aradaki perdeyi kapatmak için hareket etmiştim ki Sun Mi beni durdurdu.

-Kapatmana gerek yok.

-Şey. Rahatsız olursun diye düşünmüştüm.

- Rahatsız olmam merak etme. Hem artık senle aile gibi olacağız.

Aile mi? Emin değilim. Gülümsedim ve ona sınıfını sordum.

-10/D

-Aynı sınıfta değilmişiz. Ben 10/F'deyim.

-Aa! Eun Sun ile aynı sınıftasın.

-Eun Sun?

-Arkadaşım. Ortaokulda aynı sınıftaydık. Tanırsan seversin. 

-Eminim ki severim.

-Harika çok iyi anlaşacağız.

Gülğmsedim ve okulun internet sitesinden ders programına baktım. Çantamı hazırlayıp sandalyenin üstüne bıraktım. Lavobaya gidip dişlerini fırçaladım.  İçeri girdiğimde Sun Mi çoktan uyumuştu. Bende ışıklarI kapatıp yattım. Sabah yeni hayatım başlıyordu.

Evet bu bölümde bitti.  Lütfen oy vermeyi unutmayın.

❤❤


Benimle Kal (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin