terminarea semestrului

97 8 1
                                    

Mda eu si cristina neam aranjat inapoi cu camerele iubitii si vietile .
Mda noi stam in vacanta de iarna am terminat semestrul si ma bucur putin de vacanta sa stau in pat cu iubitul meu si sa mai traesc din viata scoala ne ia o parte mare din viata iar eu vreah sa invat pana la urma .iar cristina la fel ambele vrem sa ajungem ceva in viata ia vrea sa fie politista iar eu stilista si am mai multe care vreau sa le practic dar trebue sa aleg .
E o zi foarte super de iarna eu stateam jn pat si jimin era la bae facand un dus eu vroiam sa intru si eu nustiu dece dar parca cineva ma impulse si am intrat, jimin era in dus uitanduse la mine cu o privire perversa .eu din reactie dezbracandu-ma si intrand in dus torul asa de lent eu intrand facand pasul in dus picaturile de apa se prelingeau pe mine udandu-ma si jimin cu corpul luj masiv ma impinse in dus sarutundu-ma zdrobindu-mi buzele mele micute si sarutandule intr-un sarut foarte apasa dintii ne incurcau sarutul din ce in ce devenise maj salbatic . Jimin nu mai putea sa astepte spunand -ma atragi te vreau.
Eu nimik nu puteam spune deoarece jimin numi dadea drumua buze .
-jimin e prea devreme.

-stiu, ma voi aptine .

-stju ca tie greu ca esti baiat si ai si tu necesitatile tale.

-nu e nimik sarutanduma parinteste.

-te iubesc jimine esti viata mea.

-si eu te iubesc vreau sa te fac a mea sa nu ma mao pierzi iar eu nu vreau pe tine sa te las vreau ca viata mea sa fie legata cu ata alba de a ta si vreau mereu sa fim impreuna sa nu te dau nimanui sa nu ai nimik cu alti baietii vreau mereu sami fii prietena ,iubita ,sotie.

-wow jimin cee e cu tine.

-doarca te voi apara si te voi iubi pana stiu momentul si imi vei fi sotie.

-iar eu voi sta cu tine mereu te voi iubi si voi spune da

-te iubesc epurass😥😥

-jimin plangi.

-mm nu deunde eu??? ,,stergandusi lacrimile.

Eu ma apropii de el si sarutandul

-iti voi daceea ce doresti

-nu e neaparat te voi astepta oricand va tina.

-mersi ca ma intelegi.

-nu e nimik eu te voi iubi pana la urma.

-iti promit o sati dau ceea ce o sati doresti promit te inteleg esti baiat.

-dana ce ee cu tine.

-nimik doar ca te ingeleg

-inca putin jimin.

-dana pe mine nu ma intereseaza e important ca vei fi a mea si fara lucrul cela eu te voi iubi chear daca nu vei fi pregatita

-😭😭😭

-dece plangi

eu stergandumi lacrimile si imbratisandul.

-intelegi jimin eu nu mam gandit delok ca voi ajunge aici sa stau sa ma intalbesc cu tine sami devii iubit ca cea mai buna prietena sasi indeplineasca dorinta  deal cunoaste si dease intalni cu el eneasteptat.
Mereu ma gandeam la tine dar aveam gandul ca nu ma vei cunoaste niciodata si imi vei fi distant .doar dorinta mea de a te cunoaste eu acum nu pot sa cred wow as plange ore intregi pentru tine pentru .nustiu dar te iubesc de 3 anj

-danaaaaaaa linistestete  eu te iubescccc chear daca te cunosc de 7 luni .
Mereu imi vei fi in suflet
,incepand sai cada lacrimi oe obraz,,

-eu mam apropiat de el deoarece eu eram pe patsiel langa am coborat si lam imbratisat si iam sters lacrimile cazute si sarutandul pe buze scurt.

el luanduma in brate si neam pus in pat  lam rugat sa ma imbratiseze.

Si am adormit

Mutarea in coreea,,Park Jimin,,(finalizata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum