1

53 1 0
                                    

  Este o zi minunata de joi...GLUMESC!Este o zi de joi,in care ploaia s-a gandit sa imi strice planul pentru azi,dar avand in vedere ca ma cunosc...nimic nu se pune in fata mea si a ceea ce vreau sa fac.

  Am uitat sa ma prezint...Eu sunt Christina,dar multi imi zic Chriss si am 15 ani.Parul meu este saten cu tente de roscat,lung pana sub omoplati si drept,iar ochii sunt de un albastru spre gri cu ceva verde.Sunt putin plinuta si cei mai multi ma judeca pentru asta,dar nu bag prea mult la suflet.Stiu ca mereu o sa existe cineva caruia sa nu ii convina ceva la mine,si prefer sa ma satisfac pe mine cu aspectul fizic,si nu prea mult pe ceilalti.Si poate exista faze de genul..."daca esti grasa,nu ceilalti gresesc" sau "scuzele unui om gras"...nup!Nu sunt trasa prin ac,dar nici grasa...adica...la 1,68 metrii sa am 61 de kg...nu mi-se pare super mult...

  Ma rog...ne-am axat pe un subiect total inutil in acest moment.Azi este ziua varului meu care lucreaza la Global Records,si impreuna cu minunatii lui colegi,i-am organizat o surpriza.Pana in acest moment am stat in Brasov,si m-am intors in Bucuresti,parintii planuind sa ramanem aici.Alex,ca asa il cheama pe varul meu de 30 de ani,nu stie ca m-am intors,eu fiind plecata de la 4 ani din Bucuresti,si azi vreau sa ii fac o surpriza.

  Ma imbrac cu o bluza neagra simpla,mai lunga in spate,ajungand pana la genunchi.Aleg o pereche de colanti negrii,grosi,si in picioare o pereche de botine cu toc,tot negre simple.Parul il prind intr-o coada de cal,ridicata,si ca machiaj aleg doar un rimel,un luciu de buze si putin fard de culoarea pielii mele.

  Imi iau telefonul ,castiile,cheile si portofelul de pe birou si plec,pe drum apeland pe cineva.

  -Hei!

  -Buna,Chriss!Ce faci?

  -Bine.Auzi Mario?Alex este prin jur acum?

  -Nu,de ce?

  -Vezi ca ajung si eu in cateva minute,cam jumatate de ora maxim.Apartamentul este aproape de sediu.

  -Ok.Cand esti jos ma suni sa il iau sa "vorbim".spune in voce putand sa se sesizeze ghilimelele

  .Inchid telefonul si ma uit dupa un TAXI,pe care il zaresc imediat.Ii fac semn sa opreasca si ma urc in el,spunand unde vreau sa ajung.


  Conectez castile la telefon,si pornesc  playlistul cu melodii,si prima care incepe sa se auda este SOS,de la 5Gang.Este o trupa,daca pot sa ii spun asa,misto.Imi plac melodiile scoase de ei,dar si de vloggeri.Nu ca as avea eu preferinte,ca toti sunt super ok,dar parca l-as alege mai mult pe Andrei Selaru aka Selly.Este un baiat,si vlogger,destul de ok,si daca tot o spunem asa,si dragut.Dupa mine,nu ca sa nu le dam respect pentru ceea ce fac,dar zic sa ii lasam sa respire.Pana la urma sunt doar niste oameni .Inca o data...nu vreau sa se inteleaga gresit,si eu ii respect si ii admir,dar cei mai multi sar pe ei,la propriu.Ei spun ca adora asta,dar poate ca mai mult ar adora sa se vorbeasca civilizat cu ei,nu sa vada in fata lor o criza cand o fata/ baiat ii vad in fata lor.

  Totul este sters din mintea mea atunci cand masina se opreste,si spre surprinderea mea,femeia de la volan ma anunta ca am ajuns la destinatie.Ii dau banii,lasand in plus 10 lei,si cobor,ajungand in fata cladirii.Scot telefonul si sun iar la Mario,colegul lui Alex.

  -Hey,am ajuns!

  -Super!Si el este aici.Nu ai probleme cu etajul,nu?

  -Nup!

  .Inchid telefonul si intru in cladire,urmand sa iau liftul urcand la etajul indicat in mesajul lui Mario acum o zi.Aud clopotelul care anunta ca ai ajuns la etajul dorit ,si ies,intrand intr-o camera mare cu mai multe birouri,unde se afla si varul meu.

  -Chriss?il aud spunand surprins

  -Cine este varul meu preferat?spun cu o voce de copil

  -Ma ai doar pe mine.

  -Exact!

  Alerg spre el si ii sar in brate,urmand ca ceilalti sa arunce cu Confetti si sa strige "La multi ani!''.Alex era seful adjunct al departamentului,si toti il iubeau.

  Ma desprind din imbratisare si ma uit la el,zambind,cand liftul se aude iar.Ne intoarcem,si nu mare mi-a fost mirarea cand l-am vazut pe Selly.Era imbracat cu o pereche de blugi negrii si o bluza neagra,peste avand o geaca de blugi si in picioare o pereche de adidasi albi.

  -Buna Alex!spune si da mana cu el

  -Ceaw Selly!Ce faci amice?

  -Bine.Am venit sa vorbim despre ceva.

  -Sigur!

  -Si ea...

  -Verisoara mea de 15 ani.Se pare ca s-a intors dupa 11 ani in Bucuresti.

  -Andrei,dar cred ca ma cunosti!spune acesta

  -Chriss!Imi pare bine!spun si dau mana cu el

  -Wow!Cred ca esti prima care nu sare pe mine!spune acesta mirat dar razand usor

  -Yap...Ce sa spun...stiu cum sa ma comport

  Acesta rade slab si intra in birou cu Alex.Ce trebuie sa insemne rasul acela,huh?!Ma rog...Ma asez pe un scaun si incep sa butonez telefonul.Vlog nou de la selly?Misto!Conectez iar castile la telefon si incep sa vizionez vlogul.Era""GOGANII LOVESC DINOU#2"...Mor?!Acum de ce s-au mai legat?De freza lui de strut,care recunosc ca este de strut?!

  Dupa cateva minute,simt cum o mana se aseaza pe umarul meu,iar eu imi scot castile si ma ridic.Era Selly.

  -Vad ca ai vazut clipul!

  -Mda...Nu ii inteleg!raspund eu

  -Vor atentie.raspunde el calm

  -Dar pot castiga atentia si in alt mod,du spunand lucruri rele despre alta persoane,nu?spun eu

  -Gandesti bine,Chriss!

  -Multumesc!

  -Deci maine la 12:20 ne vedem aici,ok?spune alex in timp ce iese din birou

  -Da!Cu gangul aici la 12:20,amice!Ceaw!

  -Pa!

 Ceaw!raspund si eu

  -Despre ce ati vorbit?intreaba Alex

  -Despre Gogani!

  -Am inteles.Merem sa mancam ceva?

  -Ok...

  Isi ia sacoul pe iel,si acum observ ca ploaia se oprise si ca eu ajunsesem uda la sediu.IDIOATA!Iesim din cladire si luam un Taxi pana in centrul vechi,unde mergem la o terasa si ne comandam cate ceva.Eu am ales o salata bulgareasca cu o limonada,iar Alex o salata cesar cu pui si un Cola.

  -Si...ramaneti in bucuresti?

  -Yap!Parintii au spus ca acum nu mai vor sa ne mutam.Sper sa se tina de faza asta!spun mai in gluma,mai in serios

  -Ma crezi sau nu,dar si eu!Asa o sa am si eu o pitica care sa ma ajute cu cei din 5Gang!

  -Serios?

  -Da,de ce nu!Eswti apropiata de varsta cu ei,si verisoara mea.Poti sa imi dai cateva idei.

  -Super!!!!

 

Prietenia cu SellyWhere stories live. Discover now