Ma trezesc din cauza alarmei mele care suna de cateva secunde bune.Imi deschid ochii,si de sub perna scot telefonul si opresc alarma,si dupa ma bag inapoi cu gandul sa mai stau putin sa dormn.Este ora 6:20 si la 8 ma vad cu varul meu ca sa mergem la birou.
Telefonul suna iar,si exasperata ma uit iar la el.Vad ca ma suna Alex,si nu inteleg ce vrea la 6:30 dimineata!
-Da!ii raspund cu o voce somnoroasa
-Ce faci Chriss?
-Bine,tu?
-Ajung la tine in maxim jumatate de ora!spune acesta vesel
-Ce?Nu era vorba la 8?
-Ba da,si este 7:30!spune confuz
-Cat?!Ceaw!
Ii inchid telefonul in nas,si cu o viteza uimitoare pentru mine ,ma dau jos si ma duc la baie,urmand sa ma spal pe dinti si fata si sa fac un dus rapid.Ies din baie cu un prosop infasurat in jurul trupului,si ma duc la dulapul cu haine.Iau ceva de imbracat in fuga,dar in asa fel incat sa se potriveasca cumva.
O bluza neagra,blugi negrii si un cardigan rosu si pufos am considerat ca sunt ok.In picioare mi-am pus o perechge de botine si ca machiaj am mers pe ceva natural,in timp ce parul m-am decis sa il prind intr-o coada impletita.
In ghiozdan imi arunc in viteza cheile,telefonul,castile,portofelul si am plecat.Iau liftul,eu fiind la etajul 10 si in fata blocului il vad pe Alex.
-Scuze ca am intarziat!spun in timp ce merg spre el
-Stai chill!spune si ma ia in brate
Urcam in masina lui si mergem la sediu,pe drum oprind sa luam cafea.Ajunsi in fata cladirii,intram si urcam la etaj,la putin timp dupa noi aparand si Selly cu cei din 5Gang.
-Buna Alex,Chriss!spune si ne imbratiseaza
-Buna!raspund eu cu un zambet mic pe buze
-Deja ti-ai tras gagice?intreaba Gami cu o fata perversa
-Taci dracului din gura Gami!Ea este Chriss,verisoara lui Alex!
-Hey!spun ceilalti
-Vad ca este si Vasco aici!spun eu
-Da!O sa apara in noua melodie la care o sa lucram aici.
-Misto!spun eu
Telefonul lui suna si raspunde imediat,si dupa putin timp ne putem da seama ca acel telefon nu venea cu vesti prea bune.
-Deci?intreaba Gami
-Am ramas fara dansatoarea principala.A cazut ieri si si-a rupt piciorul!spune vizibil nervos
-Si nu poate sa o inlocuiasca cineva?spune Pain
-Serios,Pain?!Aici este vorba si de aspect.Culoarea parului,felul cum se misca,si cel mai important,experienta.
YOU ARE READING
Prietenia cu Selly
Teen Fiction"Chriss este o fata de 15 ani care ,dupa 11 ani,a revenit in Bucuresti.Aceasta o sa stea mai mult cu varul ei,Alex,si in acest fel o sa ajunga sa ii cunoasca pe cei din 5Gang si sa fie prietena cu ei" Hey!Eu sunt Chriss si aceasta este prima mea car...