» ð–¤ð–¼ð–¼ð—ˆ ð—ð–ºð–½ ð—…ð—‚ð—ð–¾ð–½ ð—ˆð—‡ ð—ð—ð–¾ ð—Œð—ð—‹ð–¾ð–¾ð—𗌠ð—ˆð–¿ ð–¬ð—ˆð—Œð–¼ð—ˆð— ð—Œð—‚ð—‡ð–¼ð–¾ ð—Œð—ð–¾ ð—ð–ºð—Œ ð–¿ð—‚ð—ð–¾ ð–ºð–¿ð—ð–¾ð—‹ ð—ð–¾ð—‹ ð–¿ð–ºð—ð—ð–¾ð—‹ ð–ºð–»ð–ºð—‡ð–½ð—ˆð—‡ð–¾ð–½ ð—ð–¾ð—‹.
» ð–³ð—ð–¾ ð—ˆð—ð—ð–¾ð—‹ ð—ð—ˆð—‡ð–¾ð—…ð–¾ð—Œð—Œ ð–¼ð—ð—‚ð—…ð–½ð—‹ð–¾ð—‡ ð—ð–¾ð—‹ð–¾ ð–¼ð—‹ð—Žð–¾ð—… ð—ð—ˆ ð—ð–¾ð—‹. ð–³ð—ð–¾ð—’ ð–»ð–¾ð–ºð— ð—ð–¾ð—‹ ð–ºð—‡ð–½ ð—Œð—ð—ˆð—…ð–¾ ð—ð–¾ð—‹ ð–¿ð—ˆð—ˆð–½ ð–ºð—‡ð–½ ð–»ð–¾ð—…ð—ˆð—‡ð—€ð—‚ð—‡ð—€ð—Œ. ð–²ð—ˆ ð–¤ð–¼ð–¼ð—ˆ ð—‚𗌠ð–¾ð—‘ð—ð—‹ð–¾ð—†ð–¾ð—…ð—’ ð—‹ð–¾ð–¼ð–¾ð—‰ð—ð—‚ð—ð–¾ ð–ºð—‡ð–½ ð—ð–¾ð—Œ ð—ð–¾ð—‹ð—’ ð—Šð—Žð—‚ð–¼ð—„ ð—‹ð–¾ð–¿ð—…ð–¾ð—‘ð–¾ð—Œ.
» ð– ð—…ð—‹ð–¾ð–ºð–½ð—’ ð—‚ð—‡ ð—ð–¾ð—‹ ð–¼ð—ð—‚ð—…ð–½ð—ð—ˆð—ˆð–½ ð–¤ð–¼ð–¼ð—ˆ ð—…ð–¾ð–ºð—‹ð—‡ð–¾ð–½ ð–º ð—…ð—ˆð— ð—ˆð–¿ ð–¿ð—‚ð—€ð—ð—ð—‚ð—‡ð—€ ð—ð–¾ð–¼ð—ð—‡ð—‚ð—Šð—Žð–¾ð—Œ. ð–²ð—ð–¾ ð—ð–ºð–½ ð—ð—ˆ ð–¿ð—‚ð—€ð—ð— ð—ð–¾ð—‹ ð—‰ð—…ð–ºð–¼ð–¾ ð—ˆð—‡ ð—ð—ð–¾ ð—Œð—ð—‹ð–¾ð–¾ð—.
» ð– ð— ð—ð—ð–¾ ð–¾ð—…ð–¾ð—†ð–¾ð—‡ð—ð–ºð—‹ð—’ ð—Œð–¼ð—ð—ˆð—ˆð—… ð—ð–¾ð—‹ ð—ð–ºð—…ð–¾ð—‡ð— ð–¿ð—ˆð—‹ ð–¼ð—ð–¾ð—†ð—‚ð—Œð—ð—‹ð—’ ð–ºð—‡ð–½ ð—‰ð—ð—’ð—Œð—‚ð–¼ð—Œ ð–»ð–¾ð—€ð–ºð—‡ ð—ð—ˆ ð—Œð—ð—ˆð— ð—Žð—‰ ð–¿ð—ˆð—‹ ð—ð—ð–¾ ð–¿ð—‚ð—‹ð—Œð— ð—ð—‚ð—†ð–¾. ð–¤ð–¼ð–¼ð—ˆ ð—ð–ºð—Œ ð–¾ð—‘ð—‰ð–¾ð—…ð—…ð–¾ð–½ ð–¿ð—‹ð—ˆð—† ð—Œð–¼ð—ð—ˆð—ˆð—… ð—Œð–¾ð—ð–¾ð—‹ð–ºð—… ð—ð—‚ð—†ð–¾ð—Œ ð–¿ð—ˆð—‹ ð–ºð—ð—ð–ºð–¼ð—„ð—‚ð—‡ð—€ ð—ˆð—ð—ð–¾ð—‹ ð—„ð—‚ð–½ð—Œ.
» ð–¡ð—’ ð—ð—ð–¾ ð—Œð–¼ð—ð—ˆð—ˆð—… ð—ð—ð–¾ð—‹ð–ºð—‰ð—‚ð—Œð— ð—Œð—ð–¾ ð—ð–ºð—Œ ð–½ð—‚ð–ºð—€ð—‡ð—ˆð—‚ð—Œð–¾ð–½ ð—ð—‚ð—ð— ð—Œð–¾ð—ð–¾ð—‹ð–¾ ð–¯ð–³ð–²ð–£ ð–ºð—‡ð–½ ð—…ð–ºð–¼ð—„ ð—ˆð–¿ ð–¾ð—†ð—‰ð–ºð—ð—ð—’ ð—ð—‚ð—ð— ð—ð–¾ð—‡ð–½ð–¾ð—‡ð–¼ð—’ ð—ð—ˆ ð–½ð–¾ð—…ð—‚ð–»ð–¾ð—‹ð–ºð—ð–¾ð—…ð—’ ð—ð–ºð—‹ð—† ð—ˆð—ð—ð–¾ð—‹ð—Œ ð—ð—‚ð—ð—ð—ˆð—Žð— ð–ºð—‡ð—’ ð—‹ð–¾ð—†ð—ˆð—‹ð—Œð–¾.
» ð–¤ð–¼ð–¼ð—ˆ ð—Œð—‰ð–¾ð—‡ð— ð—ð–¾ð—‡ ð—’ð–¾ð–ºð—‹ð—Œ ð—…ð—ˆð–¼ð—„ð–¾ð–½ ð—Žð—‰ ð—‚ð—‡ ð—ð—ð–¾ ð–²ð—ð–ºð—ð–¾ ð–¯ð—Œð—’ð–¼ð—ð—‚ð–ºð—ð—‹ð—‚ð–¼ ð–§ð—ˆð—Œð—‰ð—‚ð—ð–ºð—… ð—‚ð—‡ ð–¬ð—ˆð—Œð–¼ð—ˆð—, ð—ˆð–¿ ð—ð—ð—‚ð–¼ð— ð—ð—ð—‹ð–¾ð–¾ ð—’ð–¾ð–ºð—‹ð—Œ ð—Žð—‡ð–½ð–¾ð—‹ ð—Œð—ð—‹ð—ˆð—‡ð—€ ð—Œð–¾ð–½ð–ºð—ð—‚ð—ð–¾ð—Œ ð–»ð–ºð—‹ð–¾ð—…ð—’ ð–¼ð—ˆð—‡ð—Œð–¼ð—‚ð—ˆð—Žð—Œ. ð–³ð—ð–¾ð—‹ð–¾ ð—Œð—ð–¾ ð—ð–ºð—Œ ð–ºð—…ð—…ð—ˆð—ð–¾ð–½ ð—ð—ˆ ð—‹ð–¾ð—†ð—ˆð—ð–¾ð—…ð—’ ð–¼ð—ˆð—†ð—‰ð—…ð–¾ð—ð–¾ ð—ð—ð–¾ ð—‡ð–¾ð–¼ð–¾ð—Œð—Œð–ºð—‹ð—’ ð—ð—‚ð—€ð— ð—Œð–¼ð—ð—ˆð—ˆð—… ð–¾ð–½ð—Žð–¼ð–ºð—ð—‚ð—ˆð—‡.
» ð–¶ð—ð–¾ð—‡ ð—Œð—ð–¾ ð—ð–ºð—Œ ð—‹ð–¾ð—…ð–¾ð–ºð—Œð–¾ð–½ ð–¿ð—‹ð—ˆð—† ð—ð—ð–¾ ð—ð—ˆð—Œð—‰ð—‚ð—ð–ºð—…. ð–¤ð–¼ð–¼ð—ˆ ð—‡ð–¾ð— ð—Œð—ð–¾ ð–¼ð—ˆð—Žð—…ð–½ð—‡'ð— ð—€ð–¾ð— ð–º ð—ƒð—ˆð–» ð—‚ð—‡ ð–±ð—Žð—Œð—Œð—‚ð–º ð—ð—‚ð—ð— ð—Œð—Žð–¼ð— ð–º ð–½ð—‚ð–ºð—€ð—‡ð—ˆð—Œð—‚ð—Œ. ð–²ð—ˆ ð—Œð—ð–¾ ð–½ð–¾ð–¼ð—‚ð–½ð–¾ð–½ ð—ð—ˆ ð—Œð—ð–ºð—‹ð— ð–º ð—‡ð–¾ð— ð—…ð—‚ð–¿ð–¾ ð–¾ð—…ð—Œð–¾ð—ð—ð–¾ð—‹ð–¾. ð–¦ð—ˆð—ð—ð–ºð—† ð—ð–ºð—Œ ð—ð—ð–¾ ð—‰ð–¾ð—‹ð–¿ð–¾ð–¼ð— ð—ˆð—‰ð—‰ð—ˆð—‹ð—ð—Žð—‡ð—‚ð—ð—’.
» ð– ð–¿ð—ð–¾ð—‹ ð–¤ð–¼ð–¼ð—ˆ ð–ºð—‹ð—‹ð—‚ð—ð–¾ð–½. ð–²ð—ð–¾ ð—ð–ºð—Œ ð—†ð–ºð—„ð—‚ð—‡ð—€ ð—†ð—ˆð—‡ð–¾ð—’ ð–»ð—’ ð–»ð–ºð—‹ð—ð–¾ð—‡ð–½ð—‚ð—‡ð—€ ð–ºð—‡ð–½ ð–½ð–ºð—‡ð–¼ð—‚ð—‡ð—€ ð—‚ð—‡ ð–¦ð—ˆð—ð—ð–ºð—† ð–¼ð—…ð—Žð–»ð—Œ. ð–²ð—ˆ ð—Œð—ð–¾ ð–¼ð—ˆð—Žð—…ð–½ ð–ºð–¿ð–¿ð—ˆð—‹ð–½ ð—ð—ˆ ð—€ð—ˆ ð—ð—ˆ ð–¼ð—ˆð—…ð—…ð–¾ð—€ð–¾.
» ð–¤ð–¼ð–¼ð—ˆ ð—‚𗌠ð–¾ð—‘ð–¼ð—‚ð—ð–¾ð–½ ð–ºð–»ð—ˆð—Žð— ð–¾ð—ð–¾ð—‹ð—’ð—ð—ð—‚ð—‡ð—€ ð–ºð–»ð—ˆð—Žð— ð—ð—‚ð—ˆð—…ð–¾ð—‡ð–¼ð–¾. ð–²ð—ð–¾ ð—…ð—ˆð—ð–¾ð—Œ ð—ð—ˆ ð—ð–ºð—ð–¼ð— ð—ð–¾ð—‹ ð—ð—‚ð–¼ð—ð—‚ð—†ð—Œ ð–½ð—’ð—‚ð—‡ð—€.
» ð–²ð—ð–¾ ð—Œð—†ð—ˆð—„ð–¾ð—Œ ð–¼ð—‚ð—€ð–ºð—‹ð–¾ð—ð—ð–¾ð—Œ ð—ð—ð–¾ð—‡ ð—Œð—ð–¾ ð—‚𗌠ð—Žð—‰ð—Œð–¾ð— ð—ˆð—‹ ð–¿ð—‹ð—Žð—Œð—ð—‹ð–ºð—ð–¾ð–½.
» ð–¤ð–¼ð–¼ð—ˆ ð—ð–ºð—Œ ð—Œð–¾ð—‹ð—‚ð—ˆð—Žð—Œ ð—ð—‹ð—Žð—Œð— ð—‚ð—Œð—Œð—Žð–¾ð—Œ. ð–²ð—ð–¾ ð–½ð—ˆð–¾ð—Œð—‡'ð— ð—…ð–¾ð— ð—‰ð–¾ð—ˆð—‰ð—…ð–¾ ð—ð—ˆ ð—€ð–¾ð— ð—Žð—‡ð–½ð–¾ð—‹ ð—ð–¾ð—‹ ð—Œð—„ð—‚ð—‡ ð—Žð—‡ð—ð—‚ð—… ð—Œð—ð–¾ ð—‚𗌠100% ð—Œð—Žð—‹ð–¾ ð—Œð—ð–¾ ð–¼ð–ºð—‡ ð—ð—‹ð—Žð—Œð— ð—ð—ð–¾ð—†.
» ð–²ð—ð–¾ ð–½ð—ˆð–¾ð—Œð—‡'ð— ð—…ð—‚ð—„ð–¾ ð—ð—ˆ ð—Œð—ð—ˆð— ð—ð–¾ð—‹ ð—ð–¾ð–ºð—„ð—‡ð–¾ð—Œð—Œ ð—Œð—ˆ ð—ð—ð–¾ð—‡ ð—Œð—ð–¾'ð—…ð—… ð—ˆð—‰ð–¾ð—‡ ð—Žð—‰ ð—ð—ˆ ð—’ð—ˆð—Ž ð—ð—‚ð—ð— ð–º ð—‰ð—‹ð—ˆð–»ð—…ð–¾ð—†, ð—Œð—ð–¾ ð—ð—‚ð—…ð—… ð–ºð—Œð—„ ð—’ð—ˆð—Ž ð–¿ð—ˆð—‹ ð—ð–¾ð—…ð—‰ ð—ˆð—‹ ð—’ð—ˆð—Ž'ð—…ð—… ð—Œð–¾ð–¾ ð—ð–¾ð—‹ ð–¼ð—‹ð—’, ð–¤ð–¼ð–¼ð—ˆ ð–¼ð–¾ð—‹ð—ð–ºð—‚ð—‡ð—…ð—’ ð—ð—‹ð—Žð—Œð— ð—’ð—ˆð—Ž ð–ºð—‡ð–½ ð—…ð—‚ð—„ð–¾ð—Œ ð—’ð—ˆð—Ž.
» ð–¤ð–¼ð–¼ð—ˆ ð—‚𗌠ð–¾ð—‘ð—ð—‹ð–¾ð—†ð–¾ð—…ð—’ ð—ƒð–¾ð–ºð—…ð—ˆð—Žð—Œ ð–ºð—‡ð–½ ð—‰ð—‹ð—ˆð—ð–¾ð–¼ð—ð—‚ð—ð–¾ ð–ºð–»ð—ˆð—Žð— ð—ð—ð–¾ ð—‰ð–¾ð—ˆð—‰ð—…ð–¾ ð—Œð—ð–¾ ð–¼ð–ºð—‹ð–¾ð—Œ ð–ºð–»ð—ˆð—Žð—. ð–¡ð–¾ð–¼ð–ºð—Žð—Œð–¾ ð—‚ð— ð—‚𗌠ð—‹ð–ºð—‹ð–¾ ð–ºð—‡ð–½ ð—‚ð—†ð—‰ð—ˆð—‹ð—ð–ºð—‡ð— ð—ð—ˆ ð—ð–¾ð—‹ ð—ð—ˆ ð–¿ð—‡ð–ºð—…ð—…ð—’ ð—ð–ºð—ð–¾ ð—Œð—ˆð—†ð–¾ð—ˆð—‡ð–¾ ð—Œð—ð–¾ ð–¼ð–ºð—‡ ð—ð—‹ð—Žð—Œð—.