°1•

2.5K 23 8
                                    

Днес е един от най-хубавите дни в годината.И не не говоря за Коледа.Говоря за Свети Валентин днес за мен е прекрасен ден защото днес ще прекарам вечерта с любовта на живота ми Кай.Още по-интерстното е че също така имаме и годишнина.Така че имаме двоен празник.В момента се прибирам от работа и нямам търпение да се прибера да вечеря с приятелят си и да седнем да гледаме филм.Вече влизам в апартамента но се спирам защото ме посреща пътека от листенца от рози и свещи.Събух се и тръгнах по пътеката и стигнах до спалнята.Там ме посрешна Кай но още преди да съм фокусирала очитеми бяха завързани.В същото време осетих топлите му целувки по вратът ми от които ми идваше да се разтопя от удоволствие.От вратът ми се премести към ухото ми и от там към устните ми.Не отне много време преди да му дам достъп към езикат ми.Обходи всяка част от устата ми след като вече не можех да се държа на краката си скочих и ових крка около кръста му.Осетих че е без тениска но все още с дънки.Можех да осетя всеки един оформен мускол по стегнатото му тяло.Той ме понесе към леглото но в същото време и ме събличаше този мъж може да направи чудеса с ръцете си.След като легнах на леглото усетих че и на него има цветчета.Не разбрах кога съм останала само по дантелените ми черни прашки.Но сега емой ред да се позабавлявам...
С не много усилия сега аз бях отгоре веднга се нахвърлих на вратът му и чувах съвсем малки и тихи стонове от негова страна това ме подлодяваше още повече и ме правеше още по мокра.От вратът му преминах през ключицата му и се спуснах към коремат му  докато не  стигнах до дънките му.Там се спрях и не направих нищо повече.
-Принцесо з-защо спря?
-D-Daddy it’s your turn…-казах
-Така ли?-Аз само кимнах и в следващия момент се озовах под него.Можех с лекота да усетя колко му се е надървил.Започна да целува гърдите ми и лека да ги захапва понякога оставяще по една или две смучки.Мона по коремат ми като го облизваше до тънките ми прашки
-D-Daddy…please…ahh.-и преди да разбера вече беше започнал да облиза малката ми путка.Аз не знам как да опиша това чувство.Толкова много емоции но само насладата,страста и любовта бяха на преден план.Облизваше всяко едно къдче и си личеше че знае какво прави.След малко рязко вкара два пръста в мен.В началото беше болезнено но с времето усещах само наслада
-D-Daddy по-бързо...п-по-бързо..ахх...мхм.
-Принцесо не знаех че имаш и такава страна толкова секси,възбуждаща и подлудяваща.-той ми каза след това забърза още повече темпото.След няколко мин точно преди да свърша той си извади пръстите и ми ги даде да ги оближа.След точно 10 сек осетих нещо хлъзгаво,твърдо и леко пулсиращо.Веднага се сетих какво е...И не мога да повярвам колко много го исках в мен.Да се движи и никога да не спира.Той застана точно на входа ми и се наведе над мен и ми прошепна...
-Принцесо това ще бъде най-хубавата ти нощ през целият ти живот Обещавам...-каза и целуна ухото ми като не забрави да захапе и меката част.Бвно започна влиза в мен след като влезна целия започна да се тласка мен бавно започна да да забързва но след това рязко намяляваше.Това ме подлодяваше.И след като запореден път  забърза рязко се заби в мен като успя да нацели G-точката ми.И също така си спечели един гърлен стон който явно му хареса защото го направи още няколко пъти.
-Д, Да,даааа... точно там D-Daddy…мхммхм.
-Харесва ли ти принцесо?
-Мхмххмх...ахххх...
-Не те разбрах ще повториш ли?-и в същият момент пак се заби рязко в мен.
-Y-YES D-DADDY обижавам го...искам о-още много.
-Това ми стига принцесо.-След като го каза излезна от мен и се почуствах все едно една част от мен липства.След малко се върна но се чу вибриращ звук
-Daddy какво носиш?
-Обещавам че ще ти хареса коте.-След като го каза той допря нещо до малкото ми котенце и го включваше и изключваше.Това ме подлоди и също така си вкара големия кур в мен.Не мога да повярвам тези две неща колко добре си пасват.Малко по-малко забързваше и също така сменяше степента на вибратора докато не стигна на Макс.През цялото това време не спрях да стена.Вече си мисля че съседитени не ни харесват но не ми пука.
-D-Daddy ще свърша... ахх.
-Още малко принцесо...
И след 5 мин свърших  а Кай малко след мен.Вече бях на предел а на силите си когато той най-седне свали превръзката от очите ми.Когато вече виждах не можех да повярвам на очите си.
Т-т-това н-не б-б-беше Кай-й...
Т-т-това беше К-...
Но преди да довърша мисъълтаси той ме целуна.След това няма никакви сили и просто заспах в прегръдките му...-
На сутринта видях Кай но-но къде беше „той“ този който ме накара да изпитам таково удоволствие...
След няколко мин Кай се събуди.
-Хей добро утро красавице-и ме целуна по челото.-Как спа?-попитаме а аз все още бях в шок от преживяното снощи.
-Ам добро утро и на теб.Ти къде беше снощи?
-Много съжалявам скъпа просто имах много работа и останах до късно в офиса.Нали не се сърдиш че не прекарах ме празниците?
-Не спокойно разбирам.-казах като гледах объркано.
-В замяна днес съм само твой и ще правим само каквото ти искаш и не приемам не за отговор!
-добре и без това трябва да ходя до мола тамън ще дойдеш с мен.-казах и го целунах леко по устните.
-До молаа.Добре тогава хайде по-бързо да се оправяме.
Но никога няма да забравя снощната ни преживяване К-.

Just dirty smut 18+Where stories live. Discover now