·3° Продължение на 1 глава

971 9 0
                                    

Мина почти месец след Св.Валентин и все още не мога да забравя какво се случи.Кай все още се опитва да ми угоди за това че не беше смен тогава.Но каквото и да му кажа той си държи на своето.Всеки изминал шибан ден се чудя защо го направи.Преди ми е казвал че ме харесва но само като приятелка.А аз по това време имах чувства към него.Но той замина и аз също.Никога не съм си мислела че ще се срещнем тук в Корея.В момента пътувам към летището понеже майка ми има рожден ден и ще я изненадам.

Time skip...

Вече пак съм в моята „любима" България.Никога не съм харесвала родната си страна.Тук нищо не ме е задържало освен най-добрата ми приятелка но тя замина преди мен в Корея и вече съвсем няма какво да ме задържа тук.Хванах си автобуса и вече пътувах към вече любимата ми Дружба.Слезнах на познатата до болка спирка и същата аптека.Минах покрай Ивела и вече бях само на няколко метра от входа ми.Вече стоях пред вратата на стария ми дом.Натиснах бравата и вратата се отвори.Все едно беше вчера когато се прибирах от дск и вече с нетърпение чаках да се прибера да си метна раницата и да седна да си гледам сериалите и да се тъпча като прасе.Събух се и влезнах във все същия хол.Телевизора си беше на същото място както и секцията и масата.Видях една позната фигура да седи на люлеещия се стол.Същата фигура която гледах да седи там от както бях 4 клас.Тя се обърна и ме видя и веднага стана за да ме прегърне.
-Борислава какво по дяволите правиш тук.Нали беше в Корея.Да не би нещо да е станало между теб и Кай.-и така още около 100 въпроса по-късно аз най-седне казах нещо.
-Първо и аз се радвам да те видя Мамооо.Второ нищо не е станало да не би вече да не искаш да ме виждаш.Трето дойдох за рождения ти ден.Да не би някой да е забравил кой месец сме.-казах докато я прегръщах.И се засмях че беше забравила че скоро има рожден ден.
-Какво?Пак ли е станало Юни месец.Явно докато работя и чета не съм забелязала че вече е почти лято.-не мога да повярвам че не се променила.Освен външно вече има малко повече бели косми.
-Къде е тате?-попитах я докато сядахме на масата.
-Къде е според теб?-попитаме и си вдигна едната вежда.
-Чочо,риба,колата или на работа.-започнах да изреждам докато броях с пръсти.
-Чочо
-Разбира се...А къде е Куки?-знам ще си помислите че съм луда като питам майка ми „къде е бисквитката".Но не аз не говоря за бисквити а за сестра ми.Когато бях малка ми беше някво тъпо да и казвам „како" и понеже тя се казва Кристина и реших че ще и казвам Куки.И така цялото семейство започна да ѝ казва така.
-Или горе или е на работа.
-Ще се кача за да видя дали е горе ако ли не ще отида до Канелата.-Канелата е бара в който сестра ми работи.
-Добре мисля че помниш къде са ключовете за горе.-майка ми го каза защото като бях по-малка все питах майка ми къде са ми нещата понеже не можех да ги намеря.И когато тя ми кажеше къде са и аз като отивах да проверя тях ги нямаше.Но когато тя отиваше винаги бяха на абсолютно същото място къде тя ми каза.
-Ахааа...-казах с нотка на досада.
Когато се качих горе видях същото злобно нещо на име Миша.Това е котката на сестра ми те си приличат повече от майка и дете.Проверих и я нямаше явно е в Канелата.Заключих и тръгнах към Канелата.Минах по същата пешеходна пътека и както винаги на червено.Вече отварях вратата когато нещо ниско и с червена коса ми се нахвърли на врата.
-Боооооооооооооооооооо...-А това е прякора който сестра ми ми даде.
-Защо не ми писа че ще си идваш ти тъпо високо същество-а докато тя ми четеше конско аз умирах защото ме стискаше.
-К-к-Кристина... пусни ме...н-не мога да дишам...-и в същия момент усетих сладкия въздух да влиза в дробовете ми.
-А да забравих...сори.А ти защо не каза че ще идваш щях да те взема от летището.-и докато ми го казваше ме удряше по рамото.Тва малко същество все още удря силно...
-Ок по-късно ще ми се караш.В колко свършваш?
-Слееееееед сега.Хайде.Чао Мариъне.-каза и ме задърпа към изхода.
-Сега къде ще ходим?-попитаме
-Сега отиваме в нас за да вземем мама и отиваме към мола.
-Защо към мола?-попитаме като си вдигна веждите.
-Ще видиш.
И така взехме мама и тръгнахме към мола.Тате и се обади и аз му вдигнах и му казах че ще закъснеем и му затворих.Обиколихме всеки магазин в мола взехме си много неща наистина много...
Когато си тръгвахме видях още една позната фигура...Това беше той.Но какво прави тук?Защо по дяволите сега се е сетил да се върне?Трябва да го избегна.
-Хей елате да видя нещо в Nike.
-Ок-казаха и двете тръгнахме на там.Надявам се да не ме е видял.Когато излезнахме от магазина се поогледнах дали все още е там но него го нямаше.Уффф отървах се на косъм.
-Хайде да се прибираме стана много късно.-двете само кимнаха и тръгнахме.
Г.т на Него.
Бях в мола за да взема подарък на Нели.Тя има рожден ден следващия месец.Знам тъпо е да вземам подарък един месец по-рано.Но аз винаги съм взимал така подаръци.Тъкмо тръгвах да излизам но телефонът ми звънна беше брат ми.
-Какво искаш бе идиот?
-Нищо просто ти се обаждам за да ти кажа че Боби се е върнала.
-КАКВО КАЗА?КАК ТАКА СЕ Е ВЪРНАЛА.ЗАЩО ПО ДЯВОЛИТЕ СЕ Е ВЪРНАЛА?-казах като вече виках.Забелязах че хората около мен ме изгледаха странно.
-Да ам благодаря че за пореден път ми спука тъпанчетата мили ми братко. -Нищо ти няма я се стягай. -Т както казвах явно се е върнала за рождения ден на майка си.Който е след 3 дни. -Майка и има рожден ден?Само заради това се е върнала.-и докато го казах се завъртях и я видях...Беше със същата кафява дълга права коса която и седи адски секси...Идиот стегни се и се обърни да не искаш да те види.Но...но тя е толкова красива,секси,услепителна и просто ми идва да я изеба в тоалетните на мола и всички да чуват как стене името ми...СТЕГНИ СЕ.Аз най-накрая се обърнах за да не ме види.Стоях с гръб някаде 7/8 мин. и когато се оърнах нея вече я нямаше. -Мършо слушаш ли ме или пак си мислиш колко бясно ще я ебеш ако пак ти се отдаде възможност. -Първо мършо ще викаш на баба си второ не съм. -Ахаааа ако ти не си значи до сега никога не съм си бил чикий. -Братко мой от колко време си на сухо.Съжалявам че аз съм по-привлекателен и по-перфектен от теб. -Ще видиш ти кой е по-привлекателен...Т както и да е аз трябва да ти затварям довечера мини през бебето ми.И много внимавай какво правиш с нея.Ясен ли съм? -По ясен и от ясно небе хайде чао.-и след като му затворих тръгмах към колата ми.

Just dirty smut 18+Donde viven las historias. Descúbrelo ahora