One Direction ~ About me!

1.6K 37 24
                                    

Bunaa! Eu sunt Rose, am 17 ani proaspat impliniti, parul turquise si ochii mari si verzi. Sunt o fire nebuna, cateodata exagerat de nebuna si am o minte perversa. Iubesc sa stau singura si sa nu ma deranjeze nimeni.

Prieteni nu am. De ce? Hah, pai e o poveste amuzanta. Aproape in fiecare an ma mut in alta tara sau oras din cauza mamei mele. Ea zice ca e bine sa explorezi si alte locuri si sa inveti si alte traditii. Tara mea natala este Romania.

Nu am mai trecut pe acolo de 5 ani de cand mama mea a hotarat sa plecam in Rusia. In Romania nu am decat o prietena. Pentru mine cuvantul prietenie inseamna foarte mult deci prefer sa zic ca am doar amici prin toata lumea. Iubit? Am avut multi d-astia dar prefer sa le zic persoane cu care iti pierzi un timp in viata apoi te lasa balta.

Stiti acele cuvinte magice pe care toti indragostiti sau toate familiile si le zic? Pai, eu nu le-am rostit niciodata. Nici macar pentru familie pentru ca tatal meu m-a parasit la nastere. Mai am 2 frati. Sunt gemeni si sunt cu 3 ani mai mari. Nici pe ei si nici pe tata nu i-am vazut niciodata. Motivul pentru care tata a plecat a fost ca nu isi dorea o fata si pentru asta i-a luat pe fratii mei. Mama mereu imi spune ca el a fost un om foarte incapatanat si ca seman mult cu el.

Hobiul meu este muzica. Mereu am visat la o cariera in muzica. Mama mea spune ca ea nu are destui bani ca sa ma sustina dar ca stie ca ma pot descurca si singura. Am luat lectii de chitara si de canto cam in fiecare tara prin care am trecut. E ciudat sa inveti chestii diferite si sa le tii minte pe toate dar asta m-a ajutat mult. Am o colectie intreaga de chitari de toate felurile care le iau dupa mine in toate tarile.

Mama mea lucreaza la un lant de hoteluri care apartin unui irlandez. De data asta va trebui sa plecam in insulele Canare ale Spaniei. Noroc ca am locuit in Ecuador si stiu destula spaniola. Mama are de gand sa vorbeasca cu acel irlandez si sa ii spuna sa ne lase sa locuim in hotel. Mereu ne gaseam o casa prea departe de hotel si mama ajungea foarte obosita acasa.

Peste doua zile urma sa plecam asa ca m-am imbracat in niste pantaloni rosii skinny, un tricou alb simplu si un sacou bleomarin cu un aer marinaresc. In picioare mi-am luat conversii albastrii care nu erau originali pentru ca, cum v-am mai spus, nu sunt una din fetele acelea bogate cu nasul pe sus. Sunt un om normal cu un buget normal.

Mi-am luat chitara si am plecat pentru ultima oara la lectiile de canto. Am uitat sa va spun unde locuiesc acum? Pai sunt in Irlanda si nu, Niall nu este pe aici.

Mi-as dori sa ii cunosc intr-o zii pe cei de la One Direction pentru ca sunt o mare directioner. Am spus mare directioner nu o fana obsedata si nebuna. Mereu am sperat ca in acest an in care am stat in Irlanda, sa apara si Niall si sa fim macar prieteni. Defapt mi-ar ajunge si daca l-as vedea "face to face".

Am ajuns la lectiile de chitara si peste 2 ore am terminat. Speram sa nu se termine pentru ca o iubeam pe doamna Slorel. Mi-am luat la revedere de la ea chiar daca stiam ca nu o sa o mai vad.

Peste 10 minute de mers pe drum, am ajuns in fata casei. Acolo mama tipa ca nebuna in telefon si zicea ca inca nu e gata si chestii d-astea. Nu i-am dat prea multa importanta si am intrat in casa. Era ora 5 pm si eu am inceput sa imi fac bagajul lasand doar pijamalele pe care urma sa le impachetez maine si hainele pentru ziua de maine. Am terminat dupa jumatate de ora, mda, nu am asa de putine haine, dar mi-a luat asa de putin deoarece erau deja aranjate in dulap.

M-am gandit sa vad ce se mai intampla pe tuitah. Am deschis laptopul si imi zicea "no internet conection" sau "you have to be conected to the internet". Am scapat cateva injuraturi in toate limbile posibile si m-am dus la o cafenea cu wi-fi din apropiere. Acolo a dat Domnul sa mearga si m-am conectat pe tuitah. Am vazut ca toate fetele au postat un link si langa acel link scria "just 2 minutes to see the tc of the boys". Asta era postata acum 2 minute. Am apasat pe link si i-am vazut pe cei de la One Direction batandu-se cu niste papusi cu fetele lor. Am inceput sa rad si mi-a venit o intrebare in minte. "Unde aveti de gand sa plecati vara asta in vacanta? " Ei au citit intrebarea si au spus ca vor merge pe o insula sa se relaxeze putin. Au mai spus si ca se vor caza la hotelul tatalui lui Niall dar nu prea am dat importanta la asta. Dupa nici 30 de minute baietii au terminat twitcam-ul iar eu am plecat spre casa, cu pasi mici. In timp ce priveam, poate pentru ultima oara Irlanda, niste nori negrii au aparut pe cer. "Ohh, shit" am soptit eu si am inceput sa alerg spre casa. Am ajuns in cateva minute si, spre norocul meu ploaia nu incepuse, inca. Am vrut sa vad ce face mama dar am auzit telefonul meu cum suna. Mi l-am scos repede din buzunar si am raspuns.

- Sper ca esti gata, Rose. Am uitat sa te anunt dar maine s-a anuntat o furtuna si zborul va avea loc astazi. Eu ajung acasa in 20 de minute. Strange tot ce mai e de strans si pregateste-te. a spus mama destul de calma

- Ok mami, te astepta afara. am raspuns eu dupa ce mi-am dat seama ce a spus

-Te iubesc.

-Si eu.

Dupa ce am inchis telefonul am fost sa verific toate camerele casei si sa ma asigur ca nu lipseste ceva. M-am dus sa imi iau ceva de mancare pentru ca nu mai mancasem de 2 ore. Mi-am incalzit repede ultima bucata de pizza ce ramasese in frigider, mi-am pus o cana cu suc de morcovi (preferatul mamei, eu nu ma omor dupa el dar ea isi cumpara in fiecare zii deci sunt practic obligata sa il beau), si m-am asezat langa fereastra, privind stropii micuti de ploaie care invadau Irlanda. M-am inecat in ganduri dar m-am trezit cand am auzit un clanxon. Am tresarit usor si mi-am luat geaca pe mine fugind spre masina. Mama imi facuse semn sa sa ies din masina iar eu am intrebat-o de ce. Ea doar a insistat si am iesit.

- Bagajele. a spus ea

- Ohh, era sa uit. am spus eu in timp ce alergam dinou spre casa.

Dupa 10 minute de chin, pentru ca nu stiam cum sa aranjam bagajele alea ca sa incapa toate, am urcat in masina impreuna cu mama.

- Esti pregatita, Rose? a intrebat mama cu putina dezamagire in glas

-Mereu am fost mama. am raspuns eu sincer

-Imi va fii dor de Irlanda, dar de acum vom locui pe o insula in care este mereu cald si niciodata nu ploua sau ninge. Insulele Canare sunt de vis. a spus mama cu o sclipire in ochi

-Abia astept. am rastit eu foarte emotionata

Restul drumului a fost liniste. Eu stateam si urmaream fiecare parte a Irlandei de pe geamul masinii. Fara sa imi dau seama am ajuns la aeroport. Intr-o ora aveam avionul. Acea ora a trecut foarte repede iar eu si mama am urcat in avion. Tot parcursul drumului eu am ascultat muzica la casti si am mancat. Cred ca acea stewardesa s-a plictisit de cate drumuri a facut si cred ca ma injura in toate limbile posibile. Dupa un drum luuung si plictisitor, in sfarsit am ajuns.

--------------------------------------------------

Astept parerile voastre si vreau sa stiu daca mai continui povestea.

Love you all ^^!

One Direction ~ Live While We're Young (Niall Horan FF)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum