Ova prica je istinita I zapravo nakon sto je procitate ako imate savjet to bi mi puno pomoglo..
Neznam jeste li znali,ali ja kao autorica imam 15 godina.Zivot mi je stvarno depresivan I sama sebi sam obecavala da si necu dopustiti da se zaljubim sada tijekom prve godine srednje.Prvo je to bilo lako,a onda je on poceo prolaziti hodnicima moje skole.Taj dečko predivnih plavih ociju,plave kose...Zasto je dobio nadimak decko u crvenoj jakni?Pa zato sto je takvu nosio,a i nisam mu znala ime.Sve su moje prijateljice imale simpatiju pa sam tako I ja rekla kao da mi se on svida.To je u pocetku bila sala.I pogodite..Vise nije.Pokusala sam samoj sebi narediti da mi se ne svida.Nije bas uspjelo jer mi je on svaki dan sve drazi.Sigurno mislite u cemu je toliki problem?Paa...on ima 18 godina i nikada me nece ni pogledat..Barem sam tako mislila,ali danas se to primjenilo.Dugo mu nisam znala ime i sada ga znam.Kada sam prolazila s prijateljicama pokraj njega cula sam ga kako izgovara 'Dobra je'.Na koga se to odnosilo?Nakon toga su me prijateljice nagovorile i da ga zapratim na instagramu,ali je odbijo moj zahtjev.To mi je slomili srce.Ni ne poznajem ga,ali sam se zaljubila.Nemogu vjerovati da sam plakala...Nikad nisam bila tip cure koja voli bit u vezi,a sada kao da je to ono sto stvarno zelim...Fali mi mazenje,zagrljaji,poljupci,komplimenti..Neznam ni sama sto da kazem...
Ako imate savjet ostavite ga u komentarima puno ce mi pomoc,a vi takoder pisite o vase ideje po kojima cu pisati price.
YOU ARE READING
Story's
RomanceOvdje cu objavljivati pojedinacne price.Ako zelite da napisem pricu za vas u komentarima pisite prijedloge I sve sto zelite da bude u toj prici.