<2>

19 2 0
                                    

Όχι....Όχι....Δεν μπορεί να είναι ο ΣΤΕΛΙΟΣ ! Δεν είναι δυνατόν! Έβαλα τα κλάματα και έτρεξα στις κερκίδες!Χτυπησε το κουδούνι αλλά δεν μπήκα στην τάξη. Εκατσα εκεί και κοιτούσα το τμήμα του ! Δεν φαινόταν αλλά ήξερα ότι θα ήταν εκεί ....

ΣΤΕΛΙΟΣ POV:

Μαθηματικά πρώτη ώρα βαρεμάρα σκέτη ! Γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω την Αγάπη στις κερκίδες να κλαίει. Κάτι έμαθε σίγουρα ! Ζητάω από την καθηγήτρια άδεια και βγήκα έξω από την τάξη. Έκανε ότι δεν με είδε αλλά είμαι σίγουρος ότι αυτό ήταν ψέμα !

Εγώ:Τι έπαθες μωρό μου;;;;;;
Αγάπη : Τι έπαθα ;!;!; Θα σου πω τι έπαθα είδα το ηλιθιο αγόρι μου να κάνει σεξ με άλλη κοπέλα
και να πω ότι σας έπιασα στα πράσα ;!;! ΟΧΙΙΙΙ !!!!! ΕΧΕΙ ΔΙΑΡΕΥΣΕΙ  ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Εγώ:Μωρό μου ......
Αγάπη : ΜΗΝ ΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙΣ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!! ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΕΙΧΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΑΛΑΚΑ !!!!!
Εγώ : Αγάπη δεν έγινε και κάτι .....
Αγάπη: Δεν έγινε κάτι ;!;!; Είσαι μεγάλος καραγκιόζης τελικά χωρίζουμεε μην τολμήσεις να μου ξανά μιλήσεις !!!!!

ΑΓΑΠΗΣ POV :

Με δάκρυα στα μάτια έτρεξα και έφυγα ! Πηγα στις τουαλέτες και έριξα νερό στο πρόσωπο μου. Ωστόσο χτύπησε το κουδούνι...

Βρήκα τα κορίτσια και με ρώτησαν τι έγινε ! Τους είπα ακριβώς τι έγινε !

Το διάλειμμα δυστυχώς τελειώνει γρήγορα και πρέπει να μπούμε στην τάξη.... Η Μυρτώ σήμερα λείπει και εγώ θα κάτσω γαι ακόμα μια φορά μόνη μου ! Τέλος πάντων κάθομαι στο θρανίο και ξεφυσαω βγάζοντας το βιβλίο της ιστορία! Δεν περνάνε ούτε 5 λεπτά και χτυπάει η πόρτα. Μετά από την θετική απάντηση της καθηγήτριας μας εισβάλει μέσα στην τάξη η κοντοπιθαρη ή αλλιώς το στρουμφάκι η διευθύντρια!

Πάνω στη νύστα μου και μετά από τέτοιο κλάμα προς στιγμής νόμιζα ήταν κάποιο τέρας με κάτι γυαλιά ποιο μεγάλα από το κεφάλι του που ήθελε να μας επιτεθεί !!!

Και επειδή είμαι ο ποιο άτυχος άνθρωπος στο κόσμο..... Μαντέψτε......Άρχισε την πολυλογία της😴

-Καλημερα παιδιά ! Λοιπόν σήμερα ήρθε στο σχολείο μας ένας καινούργιος μαθητής ο Αλέξανδρος Γεωργίου ( και  ξαφνικά εμφανίζεται ένα πολύ όμορφο αγόρι και από οτι καταλαβαινω δεν θα τα πάμε και τόσο καλά !!! )
Ελπίζω να τον συμπαθησετε και να τον υποδεχτείτε στην τάξη όπως πρέπει!

Η πολυλογία τελικά δεν ήταν πολυλογία! Ευτυχώς τελείωσε γρήγορα και εξαφανίστηκε !

Κ.Ιουλια : Λοιπόν Αλέξανδρε..... μπορείς να κάτσεις δίπλα ...... στην Αγάπη !
Αγάπη: Μα κυρία εδώ κάθεται η Μυρτώ...
Κ.Ιουλια: Δεν πειράζει ευκαιρία να σταματήσει το κουτσομπολιό εν ώρα μαθήματος !

Ξεφυσαω και περνώ την τσάντα μου απο την καρέκλα δίπλα μου. Κάθεται και βγάζει το βιβλίο ιστορίας. Του συστήνομαι αλλά αυτός απάντησε με ένα ξερό «δεν άκουσες πριν 2 λεπτά το όνομα μου;;!!» Τον κοίταξα με ένα βλέπε απορίας και αυτός γύρισε μπροστά !
Τι μπροστά δηλαδή.... όλη την ώρα με το κινητό ασχολούνταν !!! Μόνο μηνύματα.... και συνέχεια κρυφά γελούσε !

Κάποια στιγμή αφού είχα φτάσει στα όρια μου του είπα με ένα BITCHE ύφος  (Παναγία μου ούτε η Χριστιαννα να ήμουν!)

Εγώ: Τελιωμο δεν έχουν οι πουτανιτσες σου;!;!Μας έχεις τρέλανει !!
Αλέξανδρος : Μπα ζηλεύουμε;
Εγώ:Από που και ως που να ζηλεύω εγώ εσένα !!! Απλά μας έχεις πρήξει !
Αλέξανδρος : Δεν μιλάς όμορφα !
Εγώ : Θα μιλάω όπως θέλω !!!

Το κουδούνι (ευτυχώς ) διέκοψε αυτή την τόσο επικοδημητικη συζήτηση !

Αυτός δεν εχασε στιγμή! Πλησίασε τα αγόρια και ποιο πολύ τα πρώην πλέον play boy! Γιατί τώρα ήρθε το νούμερο 1 play boy! Ακόμα δεν ήρθε και όλα τα κορίτσια ήταν από πίσω του!

Πάντως όλοι μαζί κάνανε την τέλεια παρέα! Ο Αλέξανδρος ,ο Στεφανος , ο Νίκος και ο Άγγελος κάνανε τις μαλακιες τους όλοι μαζί πλέον !

Unexpected love Where stories live. Discover now