Harry onun varlığından haberdar olduğu için saklanmasına gerek yoktu Draco'nun. O yüzden o uyurken yatağının yanında durup onu inceliyordu.
Bunu uzun zamandır yapıyordu. Sadece onun güvenilir olup olmadığınından emin olabilmek için.
Harry'nin dağınık saçları uyurken sürekli hareket ettiği için daha da dağılmıştı. Saçları, Draco'da onlara dokunma isteği uyandırıyordu. Bu hissi tanımlayamıyordu ama ona gerçekten dokunmak istiyordu.
Parlak yeşil gözleri onu görmezdi. Oysaki ne güzeldi yeşil gözleri. Yüzü dışarıdan gelen ışıkla parlıyordu.
Draco, Harry'i tanımlayacak olsaydı sadece 'huzurlu' derdi. Onun yanında huzurlu olurdunuz. Size güven verirdi.
Üşüyordu Draco ve zamanı daralıyordu. Ne kadar kaldığını bile bilmiyordu ama bunu tahmin etmek zor değildi. Harry'e her şeyi anlatmalıydı. Ve yardım etmesini ummaktan başka bir şey yapamazdı.
Güneşin ilk ışıkları odanın içine hüzmeler halinde girerken Draco yavaşça yatağın altına, gölgesine, doğru çekildi.
Odanın kahverengine kaçan bordo duvarları vardı. Büyük ahşaptan gardolabının karmaşık olsa da kendine göre bir düzeni vardı. Yatağı genişti ve neredeyse hiç toplu olmazdı.
Yatağının yanındaki komodinde her zaman su bulunurdu. Gece uyanıp -bunun sebebi kabusları olurdu- susadığında içebilmek için.
Kapısında birkaç ceketi asılı olurdu. Gece lambasını sadece geceleri kitap okurken kullanırdı. Bu da pek sık olmazdı ya.
Yine sabah olmuştu. Ve yine uyanmışlardı.
Harry neler olduğunu hala anlamıyordu. Evde onun dışında bir varlık yaşıyordu ve bu varlık bir canavardı. Belki de iyi biriydi? Bir şeydi.
Draco'nun gelmesini bekledi. Her neredeyse. Yarın geri geleceğini söylemişti. Kendine bol sütlü ve şekerli bir kahve yapıp odasına döndü. Artık korkmuyordu.
Yatağına oturacakken Draco'nun sesini duydu. Kısıktı ama duyabiliyordu net bir şekilde. "Perdeyi kapat seni ahmak! "
Harry yüzünü buruşturup perdeyi çekti. "Adım Harry. Onunla seslenebilirsin."
"Herneyse, " dedi Draco yatağın altından süzülür gibi çıkarken. Yatağa oturdu ve yatak başına yaslandı. "Sanırım sana her şeyi anlatmalıyım." diye devam etti.
Bu yaz yb atacağımı söylemiştim ağustosa girdik ama sonunda atabildim. Sanırım bölümler böyle kısa kısa olacak. Hikayede birkaç değişiklik yaptım. Sanırım baştan okusanız daha iyi olur aşklar. En kısa zamanda yeni bölüm de atacağım. Şimdilik kitap nasıl gidiyor? Kitap hakkında yorum yaparsanız çok sevinirim. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i wanna end me | drarry
FanfictionHarry'nin yatağının altında gizemli bir canavar yaşıyordu. Yayınlanma tarihi 30.01.19