+× prologue

19 1 0
                                    


' Wolyoung POV ;♡

Berkhemah berkhemah berkhemah sama si nopa-

Akibat terkejut , phone yang memainkan video si nopal pun selamat mendarat di muka Wonyoung yang tak berapa nak jadi euw .

" Wol-young !!! Sakit lah tetan !! " Laju je Wolyoung bergerak pergi bilik dia . Hah hah merajuk lah tu , gedikkk nau .

And sobsob takziah diatas kematian gegendang telingaku , hue . Wonyoung ni pun satu menjerit kalah sajat .

Bingit tau tak bingit huwa . Tapi salah aku juga en pftt .

Euhahahahahaha , hanatnya aku aum . *moji sanga- eh hanat*

Hmm bosan lah . .

Selepas dua abad berfikir ceh dua abad bana dia .

Finally aku dapat satu idea yang sangat lah bernas ! Mari kita mengusha encik crush euhahahahaha .

Dan bermula lah aktiviti menstalk crush . Siapa crush aku ? Takyah sebok lah . Shu shu .

End POV .

Anak hwang memang semua hanat ke ? Takda yang normal macam readers ke , damn .

' Youngil POV ;♡

" Il hiks aku nak break dengan dia ! Aku tak tahan weh , huwa tersiksa weh aku tersiksa ! Kenapa , aku je yang perlu paham dia !? Kenapa dia tak pernah pun nak faham aku ?! Huh !?! " Sadisnya hidup kami berdua , diorang tak pernah nak faham kami tau tak !? Huwaaa .

" Ye ye i feel you babe , hiks . " Maka dengan itu bermulalah drama pukul 00.00 .

Buku-buku latihan yang bertaburan diatas meja hanya dibiarkan tidak bertuan .

Drama pula diteruskan dengan lebih dramatik lagi , acewah .

" Auw aku sayang kau il ! Huwaa ~ " Buruk bebenor muka Youngsil time nangis , uhuk . Buruk tapi lawa , aip macam mana tu ?

Tersiksaaa untuk mencintanyaa ~

Lamak ai lagu si polla ni lagi euw .

End POV .

+
×
+
×
+
×
+
×
+
×
+
×
+
×
+
×
+
×
+

" WEH WEH ! APANI !?! "

" DEFUK DOH ! SIAL LAH ! "

"ANDWAEEEEEE ! HUHUU "

" NUB SIA KAU KOOK ! HUEHUE ! "

" OMEGOODDDD ! "

" hmm "

Tudia jeritan enam ekor beruk eh eh lima je , seorang lagi tu bidadara swag euhahahahaha .

Selepas kalah teruk bermain mobile games iaitu PUBG kerana seketul Jeon Jungkook keenam-enam ahli BTS meroyan teruk huee , kecuali lah Yoongi fuh dia terlalu swag untuk meroyan aum grrr *pakai chain //aye 3 dallaaar//* .

" Erk- mianhae hyung . " Jungkook hanya menayangkan sebuah senyuman dan menggaru tengkuknya . Tak berdaki ke tengkuk kau tu ? Euw euhahahahaha .

" Dey saiya kiciwaa hiks sangat kiciwa dengan kamu hiks " Disebabkan kecewa yang amat Jimin bertukar menjadi Abang Bangla . Hokaloh kalah game je pun .

Yang lain hanya menunjukkan muka pasrah , kesal dan ada yang menyedut hingus euw aku jijik jijik jijik sama kamu eh , damn dah teruk sangat ni !

" Dah lah aku nak tidur . " Yoongi dengan swagnya bangun dan terus menuju ke biliknya .

BBANGG !

Eh eh tanjat gegel , marah juga eh kumamon kita . Main hentak-hentak pintu .

Ruang tamu yang tadinya senyap , sunyi sampai bunyi Jin kentut dengan divanya pun boleh dengar tiber jadi riuh dengan suara suara sengau , mengutuk si maknae yang tersangat lah noob bermain game tadi .

Ada kelemahan rupanya golden maknae kita ni hikhokhikhok !

+
×
+
×
+
×
+
×
+
×
+
×
+
×
+
×
+

' Meanwhile the hwang's . . .

Drama tadi sudah pun tamat yeay !

Mari kita berjimba kerana sekarang masa untuk melahap makanan uwu food is bae chu know , tapi tu ah padan muka kalau gemok ! Euahahahahaha .

" Oioi , kenapa mata korang sembap doh ? Broken ke kak ? HAHAHAHAHAHAH ! " Tengok tu takda respect langsung kat unnies dia ish ish .

" Homework ah ! Ajak gaduh huhu . . "

" Haah homework tu urgh macam cibai je , hmm dasar haiwan berwarna pink dan berhidung besar ! "

Fiu , sopan betul Youngil memaki auch contohi lah dia okay ?

Confirm kembang syial euw .

Dalam pada diorang asyik sebok melahap , tiba tiba . . . .

PRAANGGG !!

Hana

Dul

Set

" HWANGG WONYOUNGGGGGGGG !!! "

Erk- maknae memang malang ke ? Rip .





+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×+×

Eyoowwww ! Reen dishini aum grr *moji hanat*

Btw fanfic ni memang short short je , short macam aku aum . Jangan lupa vote and comment tau !


Thats it , TATA ! 🐾💙

READERS !
YOU NICE , KEEP GOING ♡ !

' the hanats + btsWhere stories live. Discover now