KENZIE
,,Pôjdem otvoriť," prehovorila Alexis, keď sa pri dverách rozozvučal zvonček.
,,To je pre teba," ozvala sa Alex od dverí, tak som zdvihla hlavu. Stál tam Justin.
,,Čo tu robíš?" vystrúhala som zo seba po chvíli, zatiaľ čo ho Alexis pustila dnu.
,,Tentokrát sa z toho nevyvlečieš. Poďme von Kenzie," usmial sa a posadili sme sa v obývačke.
Chvíľu bolo trápne ticho, no potom znova prehovoril.
,,Prepáč. Ak niekoho máš a ja som na teba naliehal tak sa vážne ospravedlňujem. Netušil som to,"
,,Buď pokojný, nikoho nemám. Iba si nemyslím, že je najlepší nápad aby sme sa znova stretávali," povedala som nervózne.
Len prikývol aj keď viem, že absolútne netušil, prečo som to povedala. Pravdepodobne si bude myslieť, že o neho nemám záujem.
V tichosti sa postavil z gauča a kráčal smerom ku dverám.
,,Každopádne som rád, že som ťa znovu videl," povedal a hlavou mi prebehla spomienka na ten deň v New Yorku, kedy mi povedal presne tú istú vetu. V deň, keď sme sa videli po druhýkrát v živote a poprvýkrát spojili naše telá v jedno.
Pozrela som na neho a vyzeral dosť zlomene. Do smrti si budem vyčítať tie hnusné veci, ktoré som mu povedala pred tromi rokmi, ale nemohla som riskovať, že mu niekto ublíži.
YOU ARE READING
𝐬𝐧𝐚𝐩𝐜𝐡𝐚𝐭 ✔
FanfictionRickthesizzler si vás pridal do priateľov! #4 vo fanfiction - 21. 08. 2019 ©2019