~III.rész~

47 0 0
                                    




Mikor indulok a gép felé anya hirtelen megáll.
- Ohh Stella nem hiszem el nem sikerült két egymás mellett elhelyezkedő helyet foglalnom neharagudj.
- Semmi baj anya ne idegeskedj
- Köszönöm szeretlek- nyom egy puszit az arcomra.
Mikor megtaláltam a helyem meg senki nem ült mellettem ezért úgy döntöttem beülök az ablak mellé elővettem a fülesem és elkezdtem kedvenc zenemet hallgatni.
Mikor a zene felénél tartottam valaki ki vettem a fülest a fülemből felnéztem és velem egy koru fiút pillantottam meg.
- Szia ne haragudj de a helyemre ülsz-mondta számomra ismeretlen fiú
-Oh szia, neharagudj csak ugye most repülök először és szerettem volna az ablaknál ülni-mondtam egy halvány mosoly kíséretében
-Semmi baj maradj nyugodtam, én úgyis havonta utazok nekem nem nagy szám. Udvariatlan vagyok be se mutatkoztam az én nevem Kocsis Márk,és téged hogy hívnak?
-Az én nevem Kovács Stella
-Nagyon szép neved van. - mondta és rám kacsintott
-Ha szabad kérdeznem hova utazol? - kérdezi és aranyosan rám mosolyog
-Igazából nem mondanám utazásnak költözünk..
-Oo az biztos rossz lehet!
- Csak annyi hogy ott kell hagyni a barátaimat, de kíváncsi vagyok milyen lesz az új város, új emberek, új iskola.
Meg remélem lesznek barátaim.
-Hova fogsz iskolába járni?
-A londoni élelmiszer technikusi ágazat 11/h osztályába!
-Akkor már van is egy barátod, mivel énis oda járok és ez mellé osztálytársak leszünk. - mondta egy széles vigyor mellet
-Ennek nagyon örülök féltem hogy egyedül fogok lenni..
-Ne butáskodj picur majd én vigyázok rád.
-És amúgy mesélj nekem a suliról?
-Én nagyon szeretem kivéve az iskola"menő bandáját"akik azt hiszik mindnet megtehetnek! - mondta a hangjában egy kis dühöt véltem felfedezni
-Jajj ne azt hittem hogy itt legalább valami normális emberek is lesznek
-Persze hogy lesznek hisz itt vagyok én-mondta elfolytott mosollyal
-Egó befigyel-mondtam és kitört belőlünk a nevetés
-Jolvan Picúr mostmár aludj bizos fáradt lehetsz-mondta és egy puszit nyomott a hajamba
Erre már nem válaszoltam semmit hanem az ablaknak döntöttem a fejem és elaludtam.
-Kérjük csatolják be a biztonsági oveiket elkezdjük a leszállást- már csak erre ébredtem fel. Elköszöntem Márktól és mentem anyát megkeresni.
Anya ott állt már a gép alján ezért oda mentem hozzá és adtam neki egy puszit,igen anyukámmal nagyon jó a kapcsolatom azóta amióta apukám elhagyott egy éve minket és azóta nem hallottam róla igazság szerint nem is szeretnék számomra már nem létezik.
- Hogy telt az út kicsim?- kérdezte kedvesen anyu.
- Nagyon jól lett egy barátom és Márknak hívják egy suliba fogunk járni.
- Akkorjoo de menjünk mert már otthon vannak a cuccaink és holnap már kezdened kell a suliba hogy ne kelljen évet ismételned.
- Rendben van gyerünk
Haza mentünk és otthon kipakoltunk a dobozokból a szobám valami gyönyörű külön fürdőszobám is van.
Anya spagettit csinált vacsorára a kedvencem. Megettem és felmentem mert holnap korán kell kelnem.
- Jó éjt anya szeretlek!
- Ennis kincsem!
Lezuhanyoztam és be bújtam az ágyba csak forgolodtam alig bírtam elaludni mert nagyon izgultam hogy milyen lesz a holnapi nap.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 05, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

RosszfiúWhere stories live. Discover now