Prolog

59 6 1
                                    

Mam na imię Michalina, ale rodzina i znajomi nazywają mnie Miki. Mam 17 lat i mieszkam z bratem oraz tatą. Moja mama zginęła w wypadku samochodowym gdy ja miałam 5 lat.

W wieku 7 lat poszłam do szkoły dla dziewcząt, byłam tam aż do teraz.
Jutro idę do liceum, nikogo tam nie znam oprócz Sary mojej najlepszej i jedynej przyjaciółki.
Była ona ze mną gdy straciłam mamę oraz będzie ona ze mną teraz. Mojego pierwszego dnia w liceum.



Cody mój brat, jest typowym Bad Boy'em ma dziewczyny na jedną noc, chodzi do klubów, i udaje że nic go nie rusza. Jednak ja i tata wiemy że naprawdę taki nie jest.

Od jutra będę uczęszczać do szkoły High Quality tam gdzie mój brat. Tylko on chodzi do 3 liceum a ja dopiero do 2.

Wydawać by się mogło, że jutro będę mieć uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego, jednak nie. Idę do tej szkoły w maju czyli miesiąc przed wakacjami.
Namawiałam tatę że mogę do wakacji siedzieć w domu ale się nie zgodził. Niestety.

Tak, zaczynam chodzić do nowej szkoły tuż przed wakacjami.

W tamtej szkole miałam problemy.
Wszyscy mi dokuczali, była ze mną tylko Sara która i tak nie mogła cały czas przy mnie być bo chodziła do innego liceum.

Jednak teraz zaczynam zupełnie nowe życie.


-----------------------------------------------------------

Hejka!

To mój pierwszy rozdział mam nadzieje że się podoba.

(Wiem że jeszcze książka nie ma okładki ani zdjęć ale za tydzień wszystko będę poprawiać)

Papa💙

Summer Love♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz