Dzisiaj zapowiada się bardzo fajny dzień. Mimo że trochę się stresuje to wiem że będzie spoko.
Musze już tylko się ubrać, zjeść śniadanie i wychodzę.
-Miki! - usłyszałam głos taty dobiegający z dołu.
-Już ide! - odpowiedziałam i poszłam do łazienki.
Wykonałam lekki ale widoczny makijaż oraz ubrałam się we wcześniej przygotowane ubrania.
Dzisiaj postanowiłam założyć czarne krótkie spodenki i biały crop top.
Zeszłam na dół i zrobiłam sobie płatki z mlekiem. Nagle usłyszałam dźwięk dzwonku do drzwi.
Otworzyłam je po czym zostałam zamknięta w uścisku.
-Ale się ciesze! - powiedziała Sara wypuszczając mnie ze swoich ramion.
-Cieszysz się że mnie widzisz czy że będę chodzić z tobą do liceum? - Sara zaśmiała się i jeszcze raz mnie przytuliła.
-Jesteś gotowa? - pokiwałam głową na tak, założyłam białe conversy, wzięłam plecak i wyszłyśmy.
-Stresujesz się? - nachwile stanęłam i zaczęłam wyobrażać sobie że wszyscy będą znowu się że mnie śmiali.
-Yyy troszeczkę - odpowiedziałam niepewnie, a Sara spojżała się na mnie i mnie przytuliła.
Gdy się od siebie oderwałyśmy, ruszyłyśmy w stronę dużego budynku szkoły.
Po lekcjach
Zmierzałam w stronę szatni rozmyślając nad dzisiejszym dniem. Było naprawdę fajnie. Ale znając mojego pecha dziwie się że nic złego się nie stało....
Nagle ktoś potrącił mnie i upadłam na ziemię wypuszczając z rąk książki.
-Uważaj jak chodzisz! - usłyszałam ładny męski głos.
Spojżałam w górę i zobaczyłam wysokiego, wysportowanego bruneta o ciemnych oczach.
Patrzyłam się na niego jeszcze chwile aż nagle zorientowałam się przed kim stoję...
Właśnie leżałam na ziemi patrząc się na największego Bad Boy'a w szkole.
Należy on do grupki mojego brata Sara mi trochę o nim opowiadała.
Z tego co wiem ma na imię Alex. Podobno WSZYSTKIE dziewczyny w szkole starają się go poderwać. Jednak on jeszcze z żadną nie był.-Miki! Co ci się stało?! - z zamyślenia wyrwał mnie głos Sary.
-Nic. Musze już iść. - odpowiedziałam oschle po czym wstałam z podłogi zbierając książki które mi wypadły.
Głupio mi że okłamałam Sare ale chcę zapomnieć o tym co się wydarzyło.
------------------------------------------------------
Kolejny rozdział mam nadzieje że się spodobał.
Głosujcie! 😉
CZYTASZ
Summer Love♡
RomansaSiedemnastoletnia Miki poznaje nowe życie w nowej szkole. Jednak czy wszystko co nowe aby napewno jest dobre? Zapraszam do przeczytania! 😘