Trecutul meu

159 1 2
                                    

Peste doua saptamani
Sunt cu gang-ul la apartament si ma decid sa îi zic lui Selly deapre trecutul meu.
Eu: Selly,trebuie sa iti povestesc ceva ce s-a intamplat acum cativa ani.
S:Zi,te ascult
Eu: Pai... nu stiu cum sa zic sa nu para chiar atat de rau cum a fost,dar...am fost in depresie.
Tot gangul: CUM?!DIN CE MOTIV?!
Eu:Pai,Selly,stii, eu te urmaream din clasa a 6-a. In clasa a 6-a te-am descoperit. Atunci am devenit o super fana si eram atat de obsedata de tine incat... la orice chestie din asta de exemplu daca mergeam la un meet si nu apucam sa fac poza cu tine plangeam un an. La evenimentul Kinder,cand nu am apucat sa fac poza cu tine,am plans o gramada de timp. Cand am aflat ca fumezi,am plans si mai mult. Cand am aflat ca erai impreuna cu Smaranda,eram cea mai trista fata din lume. La fiecare informatie de exemplu ca ai iubita ma intristam si mai mult,pana cand am ajuns sa fiu in depresie. Era GROAZNIC. De asta am ajuns sa o urasc pe Smaranda si...
Nu apuc sa mai zic nimic ca incep sa imi curga siroaie de lacrimi si Selly ma ia in brate.
S: Nimeni nu stie cat de prost ma simteam si ... MA SIMTEAM CA UN KKT,OK? Mi-am facut hate page pentru Smaranda,o uram. Mai am foarte multe poze cu taieturile mele.
Îi arat lui Selly pozele si el face ochii cat cepele.
Eu: De asta am inceput sa fumez,m-am si drogat o data,si lama a devenit cel mai bun prieten al meu. A fost...GROAZNIC. Multi isi bateau joc de mine si imi ziceau "Plangi pentru gay-ul de Andei Seau?" si radeau .
Selly vine la mine si...
Aici se termina capitolul ♥️ Maine postez unul nou si poate poimaine imi fac program de postat.
Byee 🧡💗💞
Scz pentru eventualele greseli de gramatica,l-am scris in graba.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 09, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Vis sau realitate?(F.F. SellyWhere stories live. Discover now