Livestreem byl zapnut a na obrazovce se objevil Adamizer. Není moc populární youtuber, ale i přez to má přez sto tisíc odběratelů. Adamizer je stejně jako já creepypaster a i na creepypasty zaměřuje svojí tvorbu. Začal mluvit, když tu se v okně oběvila jakási ruka. Mnoho lidí mu do chatu napsalo, o co že se to snáží? Ale ve chvíli kdy si Adamizer uvědomil o co jde. Ruka rozbila okno a do místnosti se vsoukala jakási divná osoba. Byl to plešatý muž, který vypadal potetovaný po celém těle. Otočil se na Adamizera a zeptal se do trochu chraplavým hlasem: ,,Nemáš propisku?" ,,Ne, proč?" řekl Adamizer. ,,V té mojí mi dochází náplň a tak si nemůžu po sobě kreslit?" Adamizer byl v šoku, celé to bylo jako z nějaké creepypasty. ,,Ty si kreslíš po těle? Jako propiskou?" ,,Jo co sis myslel, že jsem potetovanej?" ,,Em...jo." ,,Prosím tě. Výž kolik by to stálo. A tak přemýšlím nechtěl bys mi něco nakreslit na záda?" ,,Nemám čím." ,,V poho, něco najdu." Řekl muž a začal vytahovat z kapes propisky. Všechny byly vypsané. Adamizer využil jeho nepozornosti a propiskou něco napsal na papírek. Papírek ukázal do kamery. Stálo na něm: Pomoc. Ale to jsi muž všimnul, že Adamizer drží v ruce propisku, zakřičel: ,,Ty jsi mi lhal! Ty jí máš! Zrádče!" Poté se vrhl na Adamizera a jednou z jeho vysaných propisek ho začal bodat. Náhle, ale propisku zlomil. Tak vytáhl daší a pokračoval, dokud ho nebodl do krku, ve které i onu propisku nechal. Pak prohledal celí pokoj a uradl všechny propisky z Adamizerova pokoje a odeš stejně jako přišel. Oknem. Livestreem pokračoval stále dál a dál, ale pohled byl stále stejný. Adamizerův pokoj a jeho tělo uprostřed. Tak to šlo asi minutu, dokud se neobjevila policie a livestreem nevypla. A výte co je nejvíc strašidelný. Adamizer je můj spolužák, bydlí asi ulici ode mě, ale přez to jsem to nebyl já, kdo zavolal policii. Přece správný creepypaster dokouká creepypastu až do konce, přičemž udělalá nic jiného. No tak, je to jem creepypasta, nic takového se nestalo. Je ro fikce. Zítra se jistě potkám s Adamizerem ve škole. Určitě! Doufám.
ČTEŠ
The Talker a další creepypasty
RandomThe Talker je moje vlastní creepypasta a zároveň projekt ve kterém se nachází či bude nacházet několik creepypast s The Talkerem, pár fanfikcí kde The Talker potká jiné creepipasty a nakonec creepypasty které nemají nic společného s The Talkerem UPO...