Küçüğum

86 16 6
                                    

Aynı sokakta oturuyorduk. Adı =>Esrarengiz
Herkes onun hakkında farklı şeyler söylüyor,hepsi nedensiz hepsi sebepsiz...
Kirli sakalları vardı,kahverenkli gözlü,kumraldi...
Ben nefret ederdim. Ama mahallenin bütün kızları ona hayran.  Hic kimse ile konuşmaz, gelir gecerdi.
Başı öne eğik hep dalgın ,kimbilir aklından neler geçiyordu . Gece boyu lambasi yanardı. Bakışları sanki icimi eritiyordu . Kalbimi  o an sokup atasim geldi. Çünkü ilk defa laf dinlemiyordu. O bakışları ve  gozleri ,aklıma işleyen gonlum. Anladım ki o an aşık oluyordum. Artık uyumak  yerine sürekli  onun evini izliyordum.
Onunla karşılaşa bilmek için , aksam  kapıda duruyordum. Bir aksam onu yolda gördüm .
"1dakika bakarmisin? "  dedim.  "Acelem var  KUCUGUM "  dedi.  
Sanki aramızdaki  yaş farkını hatirlatti . Eve gelip agladim ve o gece karar verdim,onunla konuşacaktım .
Ertesi gün eve gittim kapıyı  çaldım . Adımı bile söylemedim sadece , " Seni seviyorum ".dedim.
Gulumsedi ... cevap  vermedi. "Evet " dedim . "Ne eveti  " dedi .
Konuşamadım ve koşarak ayrıldım .  Bir ay evden cikmadim.    Bir gün kızlarla evde  oturureken , mahalleye bir ambulans geldi.  Bütün mahalle aşağı indik. Ambulanstan inenler onun evine gitti. Bir kaç dakika sonra onu sedye  ile disari cikardilar.  Önünden geçerken " Bende seni KUCUGUM "  dedi. Ve gözlerini yumdu. Dönüp kalmistim . Herkes bana bakıyordu . Eve dogru koşmay=5a başladım,  gözyaşlarım durmadan akiyordu. Evde annemler ondan bahsediyordu  ." Ailesi yokmuş kendi gayretiyle bu yaşa gelmiş Okumuş."  "Sevdiği bir kız varmis ,  Ailesi vermeyince kaçmis  "   ama kaçtığı gün ölmüş.
Bir gün yine sevmiş;
Ne yazık ki o da ölmus .  Kimi sevdiyse ölüm ayırmis . Demekki onun sevgisi ölüm Fermanı imiş.
Uyurken baş ucunda Bir kagit bir kalem ve bir de fotoğraf var mış.
Bir an önce ölmek için dua edermiş. Hastaneyi  aramış  ve  intihar etmis .  Polisler  evin duvarinda 
"Kucugum "  yazısını bulmus  .
" kucugum Sende ölme  " yaziyormus  .
                                                                        Küçüğüm sende ölme

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

küçüğüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin