Dare 3

206 4 7
                                    

Request ScoutLegionTroop !!! AGAIN! He is Also Dirty Minded ok! So He dare.....Do IT AGAIN!! YOU MUST ENJOY IT OR ELSE THAT BOY WILL HAVE PUNISHMENT TO YOU 6 BRATS!!!

6: FINE!!! BUT HE AGAIN!!!
Me: Yeah So Theres A Problem!! Guys Its Your 2nd Time For F***ing!!! You Must Enjoy It Now!!! But Eren and Annie its 3rd Time Now so ENJOY IT!!! BYE BYE -Teleport The 6 Brats In Their room I will spy Them If they Really Enjoy It-

Eren: Hey Annie, Are you Ready???
Annie:....Ummmm I Always Born Ready And Did You Forgot We already A couple?
Eren: No! Why would i forgot?
Annie: I Thought So Lets Start?
Eren:.....Ok...
Me: Hahah They Doing Good huhh?? They Really Enjoying It...WHAT A LIAR PRETENDING THEY NOT LIKE IT OR ENJOYING IT BUT THEY REALLY ENJOYING IT!!!
Annie:Did You Hear Someone Shouting??
Eren: Yeah...But Ignore it...Lets Continue, Shall We? -Folding Breast-
Annie: Ahhh~ Of Course!
Me: WT!!!! EREN AND ANNIE! LET BE WITH.....YMIR AND BERTOLT!!! LETS SPY THEM!!!
Me:We almost There! Wait I Heard Moa---
Bertolt: Wow! Ymir you have Big F***ing Tits!
Ymir: Touch Them Now!!~~~~
Me: AHHH LIAR TOO!! THEY ARE ENJOYING IT!!! PRETENDING NOT!!! LETS BE JEAN AND MIKASA!!!
Me: We are Here!!Wait....Slapping And Punching??? Lets see....OMG MIKASA SLAPPING JEAN AND PUNCHING IT....WHY? Lets listen...
Mikasa: i cant do it i love Eren Not You Jean!
Jean: Mikasa! You will have punishment if you dont do it!
Mikasa: I Dont Care! Im Strong than you Guys!
Me ComesOut: HEY MIKASA IF YOUR STRONGER I WILL DELETE YOUR CHARACTER AND NOT ABLE TO SEE EREN AGAIN!!
Mikasa: Wait...I dont Even know your here....BUT PLEASE DONT DO IT I WILL DO ANYTHING!!!
Me: Anything? Then do The dare

Truth or Dare 104th Cadets!!Where stories live. Discover now