almila artık Maliyle bişey olamayacağını kabullenmiş ve Berkay olmaya karar vermişti ancak bu pek uzun sürmedi çünkü fazlı Berkayla kavga etmişti ve ayirmisti 2-3 gün sonra almila yeni biriyle çıkmaya başlamıştı yani benim ilişkimi kötü etkileyecek biriyle yani CANLA (can çok iyi biri birini sevmeden hayatta onla çıkmaz herkesle konuşmaz kibar küfür eder ama kıza el kaldırmaz fazla göre avaz biri ama iyi bir kanka) Almila ve canın ikinci gününde bişeyler yapmaya karar vermiştir ve o gece sitenin yakınlarındaki gençlerin takıldığı bir cafeye gitmiştik biz Candan önce almaya cafeye gitmiş oturmuştuk ama orda fazlı ve Tayfası da vardı ilk başta bizi görünce yüzümüze ışık tutmuş yüz bulamayınca can diye bağırmaya başlamışlardı tam o sırada başta Furkan olmak üzere fazliyla yanımıza gelmiş ve bizi oradan uzaklaştırmis artık biz olanları uzaktan izlerken canın bisikleti kırdığı gözüme çarptı çok sınırlı görünüyordu ama aynı zamnda fazligil de çok sinirliydi o gece eve geldiğimiz de bir anda etraf ambulans sesleriyle cinlamisti o gece canı döverek hastaneye kaldırılmasına sebep olmuştu Bu durum beni ve almila yi kötü etkilemiş ve Psikolojisini bozmuş ben o gece Maliye canı savununca bizimde ilişkimiz bitmişti çünkü mali çok yanlış anlamisti ve o gece malinin sevgilisi olduğunu ve kanser olduğumu öğrenmiş ancak bunun doğru olmadığını da öğrenmiş tam ve o gece benim doğum günümdu....