-Ya anlamıyorsun şapşall rüya gördüm diyorum tıpkı Francisco'ya benziyordu belkide oydu anlatabiliyo muyumm!?
İrem bana anlamazcasına geri kafa potansiyeline sahip olduğu o saniyede hı gibi bi kişnemeli ses evrimi geçirdikten sonra kulaklığındaki müziğine eşlik ettiğini duydum hani müziği bilmezsin kulaklık kulağındadır ve sesini ayarlayamayıp rezil olursun ya öyle bişey ama sonra mal gibi ne dediğimi idrak edemedim olm resmen beni dinlemeye tenezzül etmedi slk.
Kulaklığı hızla boynundan çıkarttıktan sonra bana baktı ve sonunda yani
-Anladım rüya görmüşsün karabasandır bitanem sana nah francisco der gibi bi bakış attı ve yatağa uzandı.
-Oldu mu şimdi kamki ya anca hayallerimi mi yıkıcan yıktın beni zalımın gızı !!
zafer dansı yaptıktan sonra mahmut tuncerle halay çekti Ajdar'la düet yap inş!!
-Yok olmaz böyle olmaz resmen çocuğun ruhu beni çağırdı Brezilya'ya kap beni diye ! kamki biliyosun yani ne kadar çok seviyorum hayalim onun eşi olabilmek anlatabiliyo muyum!!? hooo
-Pasaportun hazır mı kuzen :) ?
-İreeeemm <33
...................................................................
Herkese merhaba arkadaşlar ben bu hikayeyi diğer hikayelerden tamamen farklı bi senaryoyla yazdım bir hayranın olmayacak işler yaparak ünlü kişiye ulaşması ve tamamen olanaksız bir şekilde kendine aşık etme gücünü göstermek istedim aslında hayal ettiğim Francisco' için Brezilya'ya giden Deniz aslında benim sadece isim değişik o kadar bakalım bu maceramız ne olacak :))