Lisadan
Sabah erkenden kalkıp banyoya gittim. Rutin işlerimi hallederek mutfaga yol aldım. Kahvaltımı yaptım ve Kıyafetlerimi giydim.Ve evden çıktım. Okula geldigimde sın8fa çıktım. Herkes benden korktugu için ben içeriye girdigim anda herkes sustu. Neden korktuklarından biraz şüphem var.
Nedenmi çünkü benim babam ölmeden önce seri bir katilmiş.
Aslında bunu duydugumda bende korkmuştum ama şimdi alıştım. Neyse ben sırama oturdum. Birkaç dakika sonra sınıfa hoca girdi. ve arkasından 7 tane erkek girdi.
Hoca: evet çocuklar lütfen yerlerinize oturun. Bugün sınıfımıza yeni öğrenciler geldi. Lütfen kendinizi tanıtın.
- ben kim namjoon
- ben kim seokjin
- ben jhope
- ben kim taehyung
- ben suga
- ben jeon jungkook
- bense jimin
Hoca: tamam çocuklar boş yerlere otura bilirsiniz. Dedi.
Ders bitti tenefüse çıkacaktımki hoca beni çagırdı. Yanına gittim. Yeni çocuklara okulu gezdirecekmişim. Bede tamam dedim. Şuanlıkla çok gerginim. Nedenmi çünkü yanımda 7 dev ahhh çok korkuyorum . Neyse tüm katları gezdirdim son bir kat kaldı. Kimsenin girmemesini rağmen hala açık tutuyorlardı. Spor odasına geldik. Tam tanıtıcaktımki hepsi birden sırıtmaya başladı. Ve şuan üzerime yürüyorlardı. Cesaretimi toplayarak.
-NE GELİYORSUNUZ BE BEBEK OYUNCAGIMIYIM BEN. diye bagırdım. Sonra adını hatırlamadıgım çocuk beni elimden çekerek arka bahçeye kimsenin gelmedigibi tarafa
Getirdi ve......Çok kötü bir yazarınız var (Hahahaha)
Lütfen yorum yapmayı unutmayın!!!!
Hergün 2 bölüm atacagımmm.