Lisadan
Sabah
Güzel uykumu yarıda bırakan v ve jungkook'un yanına indim. Gercektenmi? İkiside sadece bir kumanda için kavga ediyorlardı. Ama gerçekten çok komiklerdi kghkghkgh.
Neyse onları boşvererek mutfaga yol aldım. Ve kahvaltıyı hazırladım.(Elleri saymayın bunları hazırlıyor.)
Jinden
Uykumdan uyandıgımda ev enfes kokular kokuyordu. Kesin şu küçük hanım (jin ben sana böylemi ögrettim biraz kızlara karşı hafif ol) yapmıştır. Aşagıya indigimde hayrete ugradım. niyemi çünkü şuan karşımda benim bile ugraşıp yapamayacagım bir kahvaltı vardı.Lisa : jin neden öyle bakıyorsun. Git diyerlerinide çagır gelip yesinler.
Gerçekten de şaşırdım. Çünkü daha dün ona kötülük yaptıgımız kız şimdi bizze enfes bir kahvaltı sofrası hazırlamıştı. Aslında kalbim biraz acımıştı. Neyse diger üyelerin yanına gittigimde olan biteni anlattım. Onlarda şok'a girmişti.(he bende a101 girdim kghkghkgh. )
Jungkookdan
V ile kumanda kavgamızı bölen jin Hyung un sesiydi. Yanına gittik ve bize şöyle dedi;J.hyung: oglum hani bu dün şu adı lisa olan kıza hep kötülük yapmıştıkya. Biz birdaha lisaya kötülük yapmayalım.
V: neden bence çok eğlenceli.
J.hyung: ya v!!! Git kızın mutfakta nelerle ugraştıgına bak istersen.
Yazardan
Bts üyelerin jinin sözüyle mutfaga yol aldılar. Girdikleri karşısında jin haricinde hepsinin agzından sular akmaya başladı.Lisa: hadi ama sizde jin oppa gibi yapmayın biliyorum , biraz yemek az olmuş ama elimden gelenini yaptım. Bu arada bana kızmadınız degilmi.
V:l-lis-a s-sen neler y-yapmışsın.
Jk: lisa bu kahvaltı bize yeterde artar bile.
Jhope: biz sana niye kızalım canım. Istedigin yere g-gidip b-bakabilirsin.
Lisa: siz neden kekeliyerek konuşuyorsunuz.
Jin: onlara bakma sen onların karnı acıkınca hep böyle olurlar.
Lisa: ahh pekala hadi oturum.
Bts: tamam.