1. Bölüm

62 0 0
                                    

Annemin bağrışma sesleri geliyordu kulaklarıma yine beni babama azarlıyordu ağlıyamıyordum gülüyordum  .

- Kızın sözümü dinliyormu ki teyzelerinede nasıl cevap veriyor böyle bunu istanbulda bırakamayız oda bizimle köye gelecek

- Sende o sırada çak ağzına artık teyzelerinin yanında kalmak yok biz nereye sen oraya duydunmu  Anna !  Hemen buraya gel !

Korkuyla babamın yanına yürüyordum titriyordum ama güçlü kalmak zorundayım herşey için .

- Baba evet teyzemlere karşı çıkıyorum ama hiçbiriniz beni anlamıyorsunuz abime verdiğiniz haşlıkların haddi hesabı yok peki ya o o neden gecelere kadar geziyor ya o erkek dimi !

İnanmıyorum ben nasıl böyle konuşabilirim . Babam öfkeyle ayağa kalktı ve bana tokat attı 

- Senin dilin çok uzamış beni tanımıyorsun sanki bizimle köye geliceksin konu kapandı okadar  

Ağlıyarak odama koşuyordum ki abim çıktı önüme 

- Oçikolataları senmi yedin çabuk cevap ve bana

Cevap vermedim ve bana bağırdı . Annemde hemen ordan atladı

- Abin seni dövüyor az bile yapıyor seni doğurduğum güne lanet olsun !!!

                  Odama girip kapıyı kilitledim hem ağlayıp hem gülüyordum sevdiğim çocuğu  Rica yı aklıma getiryordum çünki yarın onu görecektim teyzemlerin yanına gidiyorduk ama dışarıda nasıl çıkacağımı bilmiyorum  yasaklar hep benim üstüme yığıldı  ama inat etmiştim yarın yemek asla yemiyeceğim kuruyup ölmek istiyorum ben  yaşamayı haketmiyorum Ailem değil resmen düşmanım bunları benim.

Ertesi  sabah annem uyurken abim odama girip pastel boyalarımı suratıma fırlattı etraf duvarlar hep boya olmuştu annem busefer ona kızdı ama bune ki aynısını ben yapsaydım kim bilir neler olacaktı.

Uyanmak istemiyordum çünki uyanınca aynı duyguları yaşayacağım aynı acıyı tadacağım hemen kalkıp Watppad e girip hikayemin 1. Bölümünü yazmaya başladım en azından berki beni anlayan birileri çıkar .

Arkadaşlar yorumlarınız benim için çok önemli vote nekadar çok olursa en kısa zamanda 2. Bölümde yayınlaanacaktır tşk ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yanlızım AmkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin