4. Solo - Wedstrijdcover

76 5 7
                                    

Hier is mijn cover voor de wedstrijd van Illumnia!

~

Titel: Solo

Ondertitel: feat. Blanca Callahan

Genre: Fanfiction

Auteur: ikzelf

Het genre moest een fictie-genre zijn, en aangezien ik niet helemaal wist wat ik met tienerfictie en algemene fictie moest (ik hou niet van tienerfictie en algemene fictie klinkt nogal vaag) koos ik voor een Fanfictie

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het genre moest een fictie-genre zijn, en aangezien ik niet helemaal wist wat ik met tienerfictie en algemene fictie moest (ik hou niet van tienerfictie en algemene fictie klinkt nogal vaag) koos ik voor een Fanfictie.

Ik had al een cover gemaakt, maar die had eerder iets weg van een Roman dus dat deed niet echt aan de eisen 😅

Na lang zoeken heb ik dus voor een Fanfictie gekozen!

Deze artiest is Blanca Callahan, beter bekend onder de naam Blanca. Ik ben een grote fan van haar en heb enorm veel gehad aan haar liedjes :)

Het verhaal gaat over de jonge Blanca, die moeite heeft met de juiste keuzes te maken. Op school gaat het niet goed, haar vader is een alcoholist en haar ouders zijn gescheiden. Juist wanneer alles mis dreigt te gaan, ontmoet ze een mysterieus meisje. Het meisje leert Blanca om haar eigen kwaliteiten te vinden, zoals bv. haar grote talent voor zingen. Maar juist wanneer Blanca het meisje nodig heeft, is het meisje spoorloos verdwenen. Hoe moet ze nu verder als ze er alweer helemaal alleen voor staat?

Ik hoop dat je de cover een beetje mooi vindt en dat die aan alle eisen voldoet!

Greetings, me xxx

Covershop - {GESLOTEN}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu