"Wehh bangunlah kita dah lambat nie"
"5 minit lagi"
"5 minit kebendanya dah pukul 8 kot"
"What!! kenapa kau tak kejutkan aku awal2 wehh"
"Ish Minah nie aku dah kejutkan kau dari tadi lagi cuma kau tu je yg tak nak bangun nye, dh2 gi mandi cepat nanti lewat plakk" ujr Yoona kepada kawannya itu.Skip.......
"Ermm Jihyo kau siap dh mandi"
"Ehh tak lahh aku tengah mandi nie" ujar Jihyo selamba.
"Ermm yelahh aku layan kau nie sampai esok tak sudahh dh2 jom lh pergi nanti lambat tak pasal2 kena denda ngan si Lee galah tu plakk(Tumpang lalu jp nak terang kan diorang tu nak gi ke highschool diorang k takut ada yg tak fhm pulakk)
Skip..... (Bantangs Highschool)
"Huhh mujur lhh sempat sampai kalau tak, tak pasal2 kena denda free2 ngan si Lee galah tu" ujr jihyo
"Tulah kau tidur sampai tak ingat dunia sangat" ujr Yoona pula
"Ish yelahh aku minta maaf " *Buat muka cemberut*. Yoona hanya mengeleng kan kepala nya melihat kelakuan kawan nya yg tak cukup matang itu."Anyonghaseyo" ujr sir. Lee yg bru masuk ke dlm kelassnya itu.
"Ok class hari nie kita ada pelajar baru masuk""Wahh jinja perempuan ke lelaki sir" tanya salah seorang pelajar A.K.A kim taehyung.
"Kamu ada nampakk saya nie perempuan ke sampai kamu pergi tanya saya nie lelaki ke perempuan" Bidas Sir. Lee. (Faham2 lh ye bidas tu macm mana)
"Ish Sir nie saya tak tanya punn sir nie lelaki ke perempuan saya tanya pelajar baru tu lhh" ujr kim taehyung yg tak mahu mengalah tu.
"Ish kalau saya layan kamu nie sampai tak sudah lh jawab nya kim taehyung, ermm kamu yg diluar tu silakan masuk dan perkenalkan diriBersambung....
Maaf pendek tak sempat..
YOU ARE READING
Misi Menangi Hati Mr. Swag
FanfictionAnyonghaseyo this my first fanfic so you can enjoy this story watak2 Min Yoongi Song Ji Hyo Yoona Kim Taehyung