1. Fejezet

103 11 0
                                    

Ha van egy cèlod, mindent megteszel annak èrdekében, hogy elérd. Ezt tettem èn is, amikor a Los Angeles-i könyvtàrban  ültem, és tételeket tanultam, februàr 11-èn a Grammy napjàn, 10 órakkor, amikor a vàros nagyrésze, a belvàrosban bulizott, vagy vàrja a vörös szőnyegre lèpő ènekeseket.
- Kayla, ideje haza menned, zárom a könyvtàrat. - àllt mellèm, a könyvtàros nő. Próbàlt kedvesnek tűnni, de nagyon látszott rajta hogy fáradt, ès alig vàrja, hogy elmenjek.
Feltàpaszkodtam, ès bedobàltam a könyveimet a tàskàmba, ès a kijàrat felè indultam.
- Tovàbbi szèp estèt! - zártam be magam mögött az ajtót.
Lesiettem a lèpcsőkön, ès a hàtsó ajtón mentem ki az utcára. Tàvolról lehetett hallani a hangos zenèt, ès a nevető fiatalokat.  Gyors lèptekkel sètàltam a macskakövès jàrdàn. De volt valami, ami miatt megkellett àllnom. Lehet nem a legjobb ötlet, èjszaka egy sötét alakhoz odasètàlni, mert lehet hogy egy pedofil àllat, aki 17 èves lànyokra vadàszik, de volt valami ami miatt odakellett mennem.
- Hè, jól vagy? - szólítottam meg, 2-3 méterről.
Ahogy közelebb èrtem hozzà, làttam hogy sötétszínű öltönyt visel, ès sír (?). 
- Èn? - válaszolt.
- Tudok valamiben segíteni?  Nem vagy rosszul?
Hangja ismerősen csengett, de kètlem hogy valaha talàlkoztam volna vele. Leültem a szökőkùtra, pont mellè.
Ràmnèzett, ès a felismerès bennem, szíven ütött. Ahogy körvonalazódott bennem, hogy ki ül mellettem, a szívem hevesebben kezdett verni. A haja barna volt és dús, tökèletesre volt beàllítva.
- Shawn Mendes . - mondtam ki a nevét.
Ezt nem akartam ki mondani, de rossz szokàsom hogy túl sokat beszèlek.
- Mi a baj?
Kèrdőn nézett ràm, ès talàn meglepődött. - Most azt vàrtad, hogy ledöntelek a szökőkút szèlere, ès mint egy fangirl ràdugrok?
Szólasra nyitotta a szàjat, de folytattam:
- Lehet hogy màs helyzetbe azt tennèm, de tènyleg szívesen meghallgatlak, ès segítek abban, amiben tudok.
- Vesztettem. Èrted? - nèzett le ràm.
Szomorú volt. Arról hallottam hogy jelöltèk a Grammyra, de arról csak most hogy nem nyert. Hirtelen csak annyit tudtam tenni, hogy àtöleltem.
Az ölelèsem alatt a teste megfeszült, de visszaölelt.
- Ez volt az álmom. - suttogta.
- Miért csak volt? Nincs okod szomorúságra, több millióan imàdnak, fantasztikusak a zenèid, ès Grammy jövőre is lesz. Fel a fejjel!

💦💘Hamarosan folytatom, izgalmas részekkel💦💘
Xx LJ

Ha megtennèm SHAWN MENDES FFWhere stories live. Discover now