Az egyik kezèvel felfelè indulva végigsimította az oldalamot, ismerős borzongató èrzèst hagyva maga utàn.
Levegő után kaptam, ahogyan az ujjai hegyèt vègighùzta az arcomon. Kusza tincseket söpört ki az arcomból.
- Mit csinálsz?
- Semmi különöset. - mondta a szokàsosnàl is mélyebb hangon. - Talàn zavar?
Kiszàradt szájjal próbáltam nyelni.
- Nem, vagyis igen. Nem szeretem, ha csak ùgy bàrki is hozzám èr.
- Tàvolsàgtartó vagy Kayla. - nyúlt az àllam alà.
- Csak megfontolt. A kettő nem ugyanaz, ès ha most nem haragszol, èn egyedül lennék.
Minden magabiztosságomat beleadtam a szavaimba. Vèletlenül sem akartam, pont neki megmutatni azt, hogy ki is vagyok. Nem fogom ùjra elkövetni azt a hibát, hogy tùl sokat mutatok meg magamból, még akkor sem, ha az illető egy valóságos fèlisten.
Az említett szemèly szemöldöke felcsùszott, és arcvonàsai megváltoztak. Nem tudtam semmit sem kiolvasni belölük. Pedig, ez nekem mindig profin ment.
- Mèg fogjuk egymàst làtni.
- Hurrà. - mondtam ironikusan.
A jobb kezèt, elhúzta az arcomtól, a balt amivel a csipőmet fogta, még mindig ott tartotta.
- El engednèl? - sóhajtottam.
- Tartozol nekem Kayla Wesley. - sùgta a fülemben.
Alsó ajka hozzàèrt a fülcimpàmhoz, ès forró lehelete hatàsàrà libabőrös lettem. A fenèbe. Èreztem hogy elègedett magàval, ès ez dühített. Nem irànyìthatom a testem.
- Nem tartozom neked semmivel!
Kiràntottam magam a kezei közül, ès fakèpnél hagytam őt.
Ezt megkaptad Liam.💦💘 Neharagudjarok hogy rövid lett, de hamarosan sokkal hosszabb rèszek lesznek💦💘
XxLj
KAMU SEDANG MEMBACA
Ha megtennèm SHAWN MENDES FF
Romansa- Ha megtenném, akkor az mindent meg változtatna. - nèzett bele a szemembe, ès homlokàt a homlokomnak nyomta. - Akkor tedd meg Mendes!