"Çocukları da mı götürsek"
"?"
" ne ?"
"E çocukları burada tek bırakmayı mı planlıyordun? "
"Nasıl yani sen de gelecek misin benimle"
E tabi ki elbette , a! Nasıl yani seni tek başına başkasının evine yollayacağımı mı sandın, aşk olsun !" ve ardından mink bir gülümseme :-)
Yeliz"EE ne bakıyorsun , haydi ama çabuk çabuk "
Hemen tatlı telaşımız başladı. Aslında Yeliz benden daha heyecanlı mı görünüyordu ne ?" aslında duygularımız da karşılıklı değil diyemiycem doğrusu. Yine kafamda bir sürü sorular, çoğu da saçmaliktan başka birşey de değil hani. Bunları düşünürken bir yandan da kiravatimi bağlamaya çalışma çabaların dayım .
"Yelizzzz "
"Söyle canım"
"İyi güzel ama biz neden düğüne gidiyor gibi boyle giyiniyoruz hı ?"
"AA! Çocuk gibisin ama cengiz ya eve gittiğimizde kadın gelmiş ise eşofman la mı çıkacağız karşısına "
" e tabi haklisin "
Bunu sırf onayladiğımı söylemek için yapıyorum.
Tamam tamam bu hazırlanma faslı çok uzun surdu hadi eve doğru yola çıkalım.
-dakikalar sonra-
Yolda yuruyoruz metin canı mı sıkkın üzgün mu tam anlayamadım ama .. Durbakalım
"Mertcim"
"--"
Dalgın . hani gerçekten çok zor bir durum bu kadar küçük bir çocuk , küçük bir bebek, annesi yok babası yok. Ne olduğundan habersizler.. Bu nasıl bir durum. Anlamıyorum, anlayamamda yaşamadan bunu asla anlayamam.
"Burası.."
Hı ne oldu. A bu mert .
" bu park, annemle hep buraya gelirdik beni salıncakta hep o sallardi "
-
" çok mutluyduk ama , ama son günlerde annem hep boyle durgundu, sorduğumda yorgun olduğundan şikayet ediyordu . inanıyorum ama hep böyleydi..."
Peki,ya baban ?" bunu Yeliz sordu. Korkak bir ses tonuyla..
Yine biraz sessizlik oldu .
" babam , babam çok iyi bir insandı ama yaklaşık 2-3 aydır onu hic görmedim, telefonla da fazla konusmuyordum. "
"Annenin nereye gittiği hakkında en ufak bir fikrin var mi " yine Yelizdi metre bu soruyu yönelten..
"Hayır gerçekten"
Artık konuşan olmadı Yeliz de onların üstüne gitmek istemiyordu. Sessizlik sürüyor yol bitmek bilmiyordu. Sanki ikinkat artmışcasına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK...
Adventuresizden istenen birşeyi yapmanız hayatınızı değiştirse siz ne yapardınız cengiz bir sabah dışarıya çıkar ve bazı şeyler görür,ardından bir kadın,yardım çığlıkları ve yeni bir hayat ..