•0.1•

290 34 3
                                    

"Ah, hadi ama Seokjin." diyerek beni kolumdan çekiştiren Jimin'e karşı sıkıntıyla ofladım. Fazla ısrarcıydı.

"Jimin. Sana oraya gitmeyeceğimi ve kendine de kıyafet bakmayacağımı daha kaç kere söylemem gerekiyor?"

Kolumu çekiştirmeyi bırakıp yolun ortasında durduktan sonra yüzüme baktı.

"Oraya ya gideceksin ya da gideceksin Kim Seok Jin. Hem bir sürü önemli insanlar orada olacak ve sen de davet edildiğin için gurur duymalısın. Ama beğendiremiyoruz."

Sıkıntıyla ofladıktan sonra devam etti.

"Bak, bu benim için önemli bir gün olacak. 12 yılımızın hatrına beni kırmazsın değil mi?"

Ah o masum bakışlar oldu mu şimdi? Etkilenmemem lazım. Etkilenmemem lazım.

"Ah, tamam. Fazla ısrarcı bir mochisin Jimin. Sana karşı gelmek mümkün değil."

Gururla gülümsedikten sonra sonu bitmeyecek olan mağaza turumuz başlamış oldu.

_

"İşte bu! Kesinlikle bu olmalı."

Diyerek neşeyle ellerine birbirine çırpan ve adeta küçük bir çocuk gibi görünen Jimin'e gözlerimi devirdim.

"Tamam mı? Bitti mi? İstediğin olduysa gidebilir miyiz Jimin?"

Beni bir süre daha baştan aşağı süzdükten sonra konuştu.

"İşte Güney Kore'nin bir numaralı söz yazarı ve yıldızı."

Diyerek ellerini kamera olarak kullanmaya başlayıp ağzından 'çıkt çıkt' sesleri çıkarmaya başladı.

Ona ters bir bakış attıktan sonra kendine gelip yanıma ilerledi. Elini sol omzuma koydu ve birkeç kez vurdu.

"İşimiz bitmiştir. Bu gece için artık hazırsın kardeşim."

____

Yeni kurgu demiştim değil mi? Ama bu o kurgu değil.

Bu kitap aksiyonlu falan olacak ve bölümler bunun gibi kısa kısa gelecek.

Uzun zamandır aklımda olan bir kurguydu bu ve en sonunda yazayım dedim.

Umarım beğenirsiniz.

💜💜



mr.kim | •taejin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin