Cap I:Apetitul meu..pasiunea mea

1.4K 23 8
                                    

Blonda..inalta..un corp de invidiat pe care sunt sigura ca si l-ar dori orice barbat in pat..ochi caprui..asta sunt eu.Ce ma defineste? distractia,fumatul,alcolul,barbatii si nu in ultimul rand sexul...am un apetit sexual demential,mai ales ca sunt dansatoare in cel mai cunoscut club din Londra si intalnesc tot felul de barbatii.Hmm..da,cu care pot sa zic ca ma distrez,si inca cum..pentru un ban frumos,orice..ca pana la urma barbatii..ha,ii consider un obiect usor de manevrat.Dar nu m-am prezentat..sunt Sofia si am 21 de ani si te invit sa ne distram impreuna.

*suna alarma*

Eu:ce dracu,baga-mi-as..ce ma doare capul..clar,iar am baut prea mult (inchizand alarma)

..ma dau jos din pat,imbracata in niste pantaloni scurti minusculi si in tricou,imi iau in picioare papucii si ma indrept spre baie,ma uit in oglinda,imi fac toaleta apoi intru in dus'.Termin dus'ul,imi strang parul intr-un coc dezordonat si imi iau pe mine niste pantaloni scurti de blugi si un maieu si ma indrept spre hol,ma asez in canapea si imi sun o colega de la club.

*Conversatie telefonica*

Eu:Hei pis

Ingrid:Hei,hei...ce faci fata?

Eu:bine iubita,uite te-am sunat sa te intreb in seara asta la ce ora incepem?

Ingrid:pai pe la 21:00,cam asa

Eu:ah,ok..ma pregatesc si ajung imediat

..am dormit atat de mult incat nici nu mi-am dat seama cat este ceasul,ma duc in camera,ma schimb repede intr-o pereche de blugi,un maieu si o geaca iar in picioare imi iau niste tocuri.Imi iau geanta si punga cu costumul (scuzati cacofonia) si sun un taxi.Ma urc in taxi si ajung in mai putin de 10 minute.

Sofia:buna fetelor

Ingrid&Corina:Hei Sof

..ma duc sa ma schimb,imi iau pe mine costul de culoare neagra care lasa la vedere foarte multe parti ale corpului,imi intind parul iar apoi ma machez si intru pe scena.In boxe se auzea tranquila si de indata mi-am intrat in ritm.La scurt timp un barbat mi-a facut un semn subtil.Un barbat inalt,cu ochi albastrii,bine facut si blondut.

(..):Buna 

Eu:Buna,te pot ajuta cu ceva?

(..):Tu ce zici? (intinzandu-mi 100 euro)

Eu:hmm am inteles

..l-am luat de mana si l-am tras in baie.M-a ridicat pe blatul unde se afla chiuveta,mi-a scos sanii afara din sutien si a inceput sa-mi suga sfarcurile.Eu atingandu-i penis-ul. La scurt timp a inceput sa ma mangaie bagan-du-mi mana pe sub fustita si dandu-mi jos chiloteii,apoi mi-a frecat-o usor iar apoi si-a introdus 2 degete in mine,din ce in ce mai tare facandu-ma sa gem puternic,iar apoi si-a lins degetele excitandu-ma la maxim.I-am dat pantalonii jos,apoi boxerii si mi-am incolacit picioarele in jurul taliei lui,el bagandu-si-o in mine cu miscari rapide.Ma simteam in al 9-lea cer.S-a aplecat usor pana la zona mea intima si a inceput sa mi-o sarute pasional apoi sa-mi dea limbi pana cand mi-a venit orgasmul.M-am lasat in genunchi sa i-o sug.Am inceput s-o ling de sus in jos,apoi i-am luat ouale in gura jucandu-ma cu ele apoi am continuat sa i-o sug pana ce si-a dat drumul in gura mea,eu scuipand toata sperma pe sani.

Eu:a fost fantastic

(..):ma bucur ca ti-a placut ce pot sa zic

Eu:a fost placerea ea

(..):Si numele tau este?

Eu:Sofia

(..):David,incantat

Eu:deasemenea 

Davd:Si tu ai terminat aici sau mai ai prgram?

Eu:Aaa,este deja 03:00,am termina

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 06, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Sex,hate and loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum