Jungkook.
Exagerat de obosit mi-am lasat capul sa cada pe spate, frecandu-mi ochii rosii de la insomnii. Am privit tacamurile de pe masa , toate aranjate la dunga si vaza cu flori din centrul acesteia. Lucru ce parea ca devenise noul meu centru de interes.
De mai bine de douazeci de minute o aștept pe colega mea de afaceri, Somin. Spre nefericirea mea nu aparuse, iar ceva anume imi spunea ca nu avea de gand sa o mai faca, cel putin nu astazi.
Ziua aceasta a fost una mult prea incarcata, una dintre zilele acelea enervant de aglomerate, in care esti nevoit sa stai la dispozitia tuturor, fara ca macar sa te poti aseza o clipa.
Am venit la intalnirea cu Somin deoarece eram mai mult decat bucuros sa stiu ca prin intermediul ei , imi pot extinde actiunile si afacerile. Din pacate , am picat prost fiindca printesa balului nu a mai aparut.
Aveam de gand sa plec pana la urma, dar m-am gandit ca ar fi mai bine sa beau o cafea inainte. Poate in felul acesta as putea sa ma trezesc la realitate.
Zis si facut.
Imediat ce chelnerul mi-a luat comanda, am oftat lung, uitandu-ma prin intregul restaurant , putintel cam prea liber pentru unul asa de fitos.
Ma asteptam sa fie inzestrat de doamne si domni plini de aere de milionari. Pana la urma , era un restaurant de cinci stele, și totusi erau numai cateva mese ocupate.
Mi-am plimbat privirea nestingherita prin local pana ce am observat ca nu doar cupluri se afla aici, ci mult mai departe , o fata singura isi butona telefonul necajita.
Probabil baiatul cu care trebuia sa se intalneasca s-a decis sa nu mai apara, la fel cum o facuse si partenera mea.
Statea cu spatele rezemat de scaun, plictisita, judecand dupa expresia ei faciala , fata in fata cu barul de servire. Ii priveam chipul si pe loc nu am realizat de fapt cat de frumoasa putea sa fie acea fata. Ochii ii straluceau mai ceva ca pietrele pretioase in lumina palida ce se abatea asupra ei, parul care cadea in valuri pe spate iti dadea impresia ca este o adevarata doamna, desi nu ii are mai mult de optsprezece ani. Iar machiajul nu atat de evident ii face fata sa para mult mai sclipitoare si luminoasa.
Am clipit de cateva ori si privirea inca nu puteam sa mi-o iau de la chipul ei inocent.
M-am ridicat de pe scaun pregatit sa merg acolo si sa iau masa cu ea. Sa o fac pe domnisoara sa ma iubeasca nebuneste, sa o seduc de la primul contact vizual. Insa, din pacate pentru mine , distanta era cam mare si pana m-am ridicat eu, ea deja se pregatea sa plece.
Nu paream prea deranjat, asa ca am marit pasul in timp ce imi aranjam cravata mai bine. La fel si sacoul. Atunci and am ajuns aproape in dreptul ei, am putut sa observ cum isi tinea capul in jos. M-am incruntat, nestiind ce sa-i spun ca sa ma bag in seama subtil cu ea. De-obicei nu ma simt in stare sa cuceresc o domnisoara care este trista.
Am deschis gura ca sa-i fac o declaratie pompoasa , in stilul meu , care innebunea orice tipa din oras, insa mi-am inghitit cuvintele atunci cand am vazut-o ca plangea. Lacrimile i s-au prelins pana in coltul buzelor pline si stralucitoare de culoare rosu inchis , iar ochii ei lucitori erau injectati din cauza lacrimilor.
Si atunci o teama morbida m-a fulgerat. Facand-i un tur din cap pana in picioare , am realizat ca stateam in fata ei ca un fraier , nestiind ce anume sa ii spun , din moment ce voia sa ma ocoleasca. Ma privea nedumerita, suspinand adanc.
- De ce plange asa un ingeras ca tine? Am intrebat-o nesigur , aproape inghitindu-mi saliva.
Asta era unul dintre momentele acelea stresante , in care nu stiam ce sa spun ca sa nu stric totul. Si de-obicei nu mi se intampla deoarece fetele vin singure la mine, nefiind nevoie sa ma agit eu prea mult pentru a le avea.
Domnisoara mult prea frumoasa pentru secolul asta m-a privit ciudat in timp ce isi stergea lacrimile in cel mai sexy si dragalas mod posibil , dand sa plece prin lateralul meu.
Atunci constiinta mi-a urlat in creier sa o las sa plece , insa nu puteam pur si simplu sa ratez o asa sansa , cu o asa fata. Asa incat am prins-o de brat gentil, coborand mai apoi catre soldul ei mic.
Am tras-o catre mine, mai bine spus intr-o imbratisare menita sa-i transforme lacrimile in fericire. De-obicei cand faceam asta cu vreo fata, aceasta se topea in bratele mele si sarea direct in poala mea.
Insa tipa doar m-a privit ingrozita si in acelasi timp parca scarbita, gandindu-se probabil de ce pedofil pervers a putut sa dea intr-un restaurant de fita. Si atunci s-a smucit de langa mine, marind pasul catre iesire. Nu se misca atat de repede , gratie tocurilor mult prea inalte pe care de abia reusea sa le stapaneasca.
Am lasat-o sa plece de langa mine , fiindca mi-a venit ideea sa o urmaresc imediat ce paraseste restaurantul. O idee mult prea ingenioasa, nu-i asa?
Am lasat-o sa se indeparteze destul, pentru ca o puteam vedea oriunde s-ar duce. datorita faptului ca majoritatea peretilor ce erau inlocuiti de geamuri la moda mari pana in podea.
In urma ei a lasat un parfum atat de dulce , dar in acelasi timp parca si acrisor , un amestec nebun de cirese si merisoare. Am vazut cafeaua care era abia adusa pe masa si m-am gandit sa o iau cu mine , apoi am platit pentru ea plus un bacsis care intoarce priviri.
Am zbughit-o pana afara , unde imi era parcat Lamborghini-ul galben mat si am bagat cheia in contact, pornind in cautarea tipei care mi-a sucit mintile.
Mi-am aprins farurile imediat , si cum credeam, nu ajunsese atat de departe, traversase cateva strazi, urmand sa faca la fel si cu urmatoarea.
Fundul ei arata atat de bine in rochia neagra mulata care ii ajungea aproape la genunchi , alaturi de blana de aceeasi culoare care ii cadea lejer pe umerii sai ingusti.
Nu stiam ce m-a apucat de am fost in stare sa o urmaresc cu masina , dar tot ce stiam era ca trebuia sa o seduc intr-un fel sau altul.
Am ajuns aproape de ea si am claxonat incet. Domnisoara a tresarit , tot la fel de suparata ca mai inainte. Inca plangea. Asa ca m-am hotarat sa fiu un gentleman.
- Pana la urma nu vrei sa-mi spui de ce esti trista? Am intrebat, scotand capul pe geam , la fel si cotul.
- Cine esti? Mi-a raspuns in final, vocea dupa care muream sa o aud. De ce te tii dupa mine?
- Nu o fac, am mintit cu nerusinare, incercand sa-mi ascund entuziasmul.
- Lasa-ma in pace, a spus incet, abia auzit , plecand mai departe.
Nu avea vreo sansa sa imi scape, acum ca am si gasit-o si cu siguranta nu as crede ca viteza ei este mai apriga decat viteza masinii mele.
Uitandu-ma la corpul ei atat de sexy , brusc, o multime de imagini neortodoxe mi-au trecut prin minte ca un fulger.
Am iesit din masina si m-am dus catre fata, care nu apucase sa ajunga prea departe. Am luat-o in brate stil mireasa si voiam sa o asez pe capota masinii. Unde sa o pot atinge si saruta pana aveam sa ma satur, dar ceva foarte straniu s-a petrecut.
Cat timp eu visam cu ochii deschisi la corpul ei finut si mic sub al meu, si-a scos pantoful cu toc si a inceput sa ma loveasca cu el fara oprire.
Am lasat-o jos ca sa inceteze cu ploaia de lovituri, in schimb, ea si-a scos si celalalt pantof imediat ce a simtit asfaltul sub talpi.
L-a aruncat drept in capul meu.
Sincer sa fiu, pentru un brat atat de mic si slab dezvoltat ca al ei are o aruncare destul de puternica. Si spre deosebire de multe altele, are tinta.In momentul in care pantoful ala nenorocit cu ditamai tocul mi-a strapuns capul din plin, aproape ca mi-a fugit imaginea din fata ochilor, lucru ce m-a facut sa o pierd din vedere pe bruneta. Apucase sa o ia la fuga in lungul străzii in picioarele desculte, mai bine spus in dresuri de culoarea pielii.
Ma simteam oribil din cauza faptului ca in loc sa fiu un tip de gasca si sa o conduc frumos pe bancheta din dreapta a soferului, am incercat sa fac asta cu forta si clar nu avea sa mearga. Din moment ce nu mi-a acceptat atingerile inca din restaurant.
Probabil ca nu va mai venii niciodata in restaurantul ala, si probabil ca nu va mai iesi noaptea afara gandindu-se ca poate da nas in nas cu vreun pedofil asa ca mine. Cine stie? Ce ar putea sa gandeasca fetele.