Capitolul 2

179 17 5
                                    

Odata ajuns acasa, m-am descaltat la usa sub privirile menajerei mele care s-a apropiat de mine si mi-a luat sacoul. I-am spus pe fuga sa-mi pregateasca un pahar cu lichior de cirese si multa gheata. In timp ce imi desfaceam cravata care parca dintr-o data ma strangea de gat. Am urcat scarile cate doua pana ce am ajuns la etajul vilei, unde se afla camera mea, adica una dintre multe altele.
Ma gandeam numai la fata din restaurant. Cum a reusit ea sa-mi scape printre degete. Nu stiam exact cum am sa ma descurc, dar stiam un singur lucru: trebuie sa o gasesc si sa o seduc. Asa corp, asa chip angelic, nu ma lasa constiinta sa o pierd.
Am ramas intins pe spate privind cu ochii la tavan, gandindu-ma unde as putea sa mai dau de ea. Ma mai gandeam ce retardat ar putea sa-si bata joc de ea? Si sa o faca sa planga? Nu puteam sa-mi dau seama cata frustrare si prostie putea sa zaca in baietii aia fraieri care nu stiau sa aprecieze asa o fata. Nici pe departe nu sunt asa, cel putin am o doza de decenta ca sa le fac sa ma placa, ca mai apoi sa ma culc cu ele. Depinde si de starile mele.
Usa camerei a scartait scurt si pe ea si-a indesat capul sora mea, tipa care a reusit peformanta de a suci mintile tuturor barbatilor din casa, adica cu alte cuvinte a prietenilor mei. Arata mult prea bine pentru varsta ei frageda de numai nouasprezece ani. Daca nu era sange din sangele meu o tavaleam putintel prin patul asta. Dar aveam o stare mult prea proasta pentru a ii suporta fitele si acum.

- Ce faci, fratioare? Mi-a spus blonda cu vocea ei subtire, zambind sincer la finalul propozitiei.
A deschis usa larg cu piciorul pentru ca venise cu paharul meu de lichior in mana stanga, urmand sa mi-l aduca la pat. S-a asezat langa mine in timp ce eu ma ridicam pe coate.

- Nimic din cate poti vedea, i-am raspuns plictisit, fara ca macar sa o privesc in ochi.

- Vreau sa te rog ceva, a continuat, fiind sigur in totalitate de ceea ce avea sa-mi spuna.

- Da, raspunsul este da, poti lua masina cat timp vrei, acum pleaca  si lasa-ma, haide, am spus, facandu-i din maini semn sa plece.

- Si mai am nevoie si de niste bani , mi-a mai spus, clipind din genele ei lungi.

- Pentru? Am spus imediat ce am dat pe gat paharul pe care l-am lasat pe noptiera , numai cu cateva bucati de gheata in interiorul sau.

- Ies in oras cu fetele.

- Pai si banii tai? Aveai mai multi decat mine in cont.

- I-am cheltuit, evident, si-a dat ochii peste cap, de parca era ceva absolut normal sa cheltuiesti treizeci de milioane intr-o singura noapte.

- Bine, ia cati vrei, numai iesi din camera mea, vreau sa dorm.

*

Mai tarziu, a doua zi, se facuse noapte si eu ma trezisem infometat si transpirat. Ma bazam pe faptul ca avusem un vis neplacut si probabil nu imi aduceam aminte cum s-a petrecut. M-am ridicat din pat si imediat ce am privit la ceasul din coltul camerei am realizat ca era cu putin trecut de ora doua dimineata. Am intrat in dus si imediat ce mi-am spalat corpul bine, am coborat jos in bucatarie ca sa-mi incalzesc pizza adusa de Sojin.

Toate becurile erau aprinse in casa si era galagie cam peste tot. Muzica era data la maxim si sincer nu stiu cum am putut sa dorm in asa zarva, iar vocile de fete se auzeau tocmai de la etajul unu.

Am coborat mai repede decat de-obicei numai ca sa pot sa tip la dementa aia de Sojin care reusea de fiecare data sa ma scoata din minti cu ceva anume si am localizat-o imediat, langa o domnisoara care imi era extrem de cunoscuta. Mi-am mijit ochii de la somn si imediat ce mi-am dat seama ca era de fapt fata de la restaurant, aproape ca mi-am inghitit limba si toate cuvintele urate la adresa sora mii parca s-au evaporat. Un val de fericire m-a strabatut din capul oaselor.
O priveam drept in ochi si puteam sa observ ca purta o discutie aparent interesanta cu Sojin, dar atunci cand m-a vazut pe mine intai s-a chinuit sa isi aduca aminte daca ne-am mai intalnit, dar imediat si-a marit ochii si a inghitit in sec, probabil si-a dat seama pe loc ce porc am fost aseara cu ea. Imi parea rau totusi, dar nu mai era cale de intoarcere.
Parul il avea strans intr-o coada de cal lejera si chipul ii stralucea sub becul colorat din bucatarie. Purta un maieu roz deschis pana la buric si o pereche de pantaloni scurti care aproape ca nici nu ii treceau de fund de culoare neagra cu inimioare rosii. Nu avea sutien, nu avea machiaj si totusi era mai atractiva si mai sexy decat o curva pe jumatate goala cu silicoane si tot tacamul.

Am inghitit in sec, simtindu-mi juniorul care mai avea putin si se trezea la viata, apoi mi-am trecut degetele prin parul putintel ud, trecand pe langa cele doua fete.

- Fratioare! A strigat Sojin catre mine ca in secunda urmatoare sa imi sara in brate. Nu credeam ca esti acasa.

Nu i-am raspuns, deschizand frigiderul de unde imi luasem cutia cu pizza, pe care am bagat-o direct in cuptorul cu microunde. M-am sprijinit de blat in asteptarea timpului de pregatire, unde am observat cu coada ochiului ca tipa aceea ma privea subtil, dar cand a observat ca am detectat-o, si-a intors capul. Am zambit satisfacut pe sub mustati pentru ca eram perfect constient ca ii par atractiv. Stiam ca se holba la mine, nu putea sa nege acest lucru.

Imi venea sa sar pe ea si sa ii framant fundul atat de adorabil, insa ma impedica dementa de sora mea care stiam sigur ca ma va bate la cap tot timpul daca ma iau de "surioarele ei", cum le spune ea. De surioara asta chiar voiam sa ma iau, in toate modurile posibile. Am incercat sa fac pe prostul si am intins mana catre ea, spunand:

- Jungkook, am spus, putin nesigur.

La momentul ala mi se parea cea mai buna idee, si totusi era cea mai proasta replica pe care am putut sa o spun eu vreodata. Domnisoara mi-a intins mana delicat, spunand, fara sa para prea satisfacuta, si totusi in adancul sufletului meu stiam ca era.

- Minsoo.

Stiam sigur ca Sojin trebuia sa afle ca aseara mai aveam putin si o dezbracam pe capota masinii pe prietena ei, insa imi asumam totul si daca as avea puterea sa dau timpul inapoi, acelasi lucru l-as fi facut.

- Ma duc putin pana la baie, a spus Minsoo, zambind sincer, determinand-o pe sora mea sa o creada.

Stiam ca nu se ducea la baie pentru ca ea cu adevarat avea nevoie acolo, o facea numai ca sa poata sa plece de langa mine. Nu ma deranja, chiar deloc, atat timp cât si portia mea de pizza tocmai ce s-a  incalzit. Am luat-o de acolo si am urcat scarile incetisor, ca sa nu dau de banuit ca aveam intentia de a intra peste ea in baie, asa ca dupa ce am trantit cutia pe masa din camera mea, am luat-o catre locul in care disparuse ea cu mersul meu seducator si bineinteles cu privirea aia specifica: ochii usor mijiti si sprancenele ridicate.

Am ascultat la usa, ca sa fiu sigur ca nu facea altceva, desi nu ma deranja sa o vad dezbracata. Dar din moment ce nu se auzea nimic, mi-am permis sa intru, inchizand usa in urma mea, fara sa grabesc situatia, fara sa fac galagie. I-a cazut fata cand m-a vazut acolo, asadar a dat sa plece repede. De data asta nu mai fac exceptii, cu parere de rau pentru ea.

Am luat-o de solduri si am miscat-o lent pana la blatul imens de langa chiuveta care era plin de cosmeticele si cremele hidratante ale sora-mii, dat fiindca era baia de la etajul unu, adica a ei. Le-am dat mai incolo pe toate cu mana stanga , atent sa nu ii stric nimic, fiindca nu aveam chef sa dau milioane pe ele mai tarziu, urmand sa o asez pe Minsoo cu fundul pe acesta. I-am luat fesele in mainile mele mari si am tras-o inspre corpul meu pana s-a lipit cu totul de mine. Obrajii ei erau rosii de emotie si totusi continua sa stea cu gura inchisa. Nu scotea nicio vorba. Nu imi dadeam seama daca era paralizata din cauza fricii sau era ea tacuta de felul sau. O priveam in ochi si puteam sa observ ca era lesinata in fata mea. Daca acum ma gandeam sa ii dau drumul, mi-as fi imaginat ca probabil ar fi cazut molesita pe jos.
In cateva clipe i-am simtit chiloteii uzi sub braul meu, lucru ce m-a determinat  sa ranjesc ca un pervers nebun care si eram. Imi placea sa stiu ca aveam efectul asta asupra ei, stiind ca , cu o seara inainte era terorizata de gandul ca vreau sa o fac a mea. Ei bine, poate ca aveam acest gand in planuri, dar acum ca stiu ca e prietena cu Sojin, trebuia sa incerc sa ma potolesc.

- Da-mi drumul! A tipat cu ecou in toata baia, aproape cu lacrimi in ochi.

Ii era frica, se putea citi acest lucru clar pe chipul ei. Nu avea de ce anume, stiam ca avea si ei sa-i placa urmatorul pas pe care urma sa-l fac. Oricum, oricat de tare incerca ea sa urle nu se auzea nimic dincolo de usa. Insa nici nu voiam sa imi sparga mie timpanele.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 13, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ObsessionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum