Jungkook saçlarını geriye doğru taradı ve yüzüne çapkın bir gülümseme yerleştirdi. "Bir şeyler yapmak ister misin?" Sesi oldukça cezbediciydi.
Birden yüzündeki ifadeyi bozdu ve kafasını bakıştığı aynaya vurdu. " Bir şey mi yapmak istersin? Tam bir yavşak sözü." Üstünde siyah bir deri ceket olmasına rağmen altında sadece baksırının olması her şeyi daha komik yapıyordu.
Kafasını aynadan kaldırdı ve aynaya baktı. Sırtını dikleştirdi ve özgüvenli durmaya çalıştı. "Hadi ama sen Jeon Jungkook'sun. Yakışıklı,çapkın ve zekisin. Park Jimin'e çıkma teklifi etmek ne kadar zor olabilir?" Kendi dedikleri ile sırtını daha çok dikleştirdi. Göğsünü gerdi ve telefonunu yatağından alırken konuştu. "Evet! Ona şimdi mesaj atıyorum."
Cesaretini kaybetmeden binbir zorlukla bulduğu Jimin'in numarasına tıkladı ve mesaj yazmaya başladı."Selam! Cumartesi bir şeyler yapmak ister misin?"
Gönder tuşuna basmadan öylece bekledi. "Ya hayır derse." Kafasını hızlıca iki yana salladı vr mesajı silmek için klavyeyi açtı. Tam mesajı silecekken aynı sırada önüne bakmadan yürüdüğü için ayağını çarptı ve telefonu başka yere kendisi başka yere düştü.
Yerde acıyla sızlanırken telefonundan gelen mesaj sesiyle donup kaldı. "Hayır. Lütfen yapmamış olayım." Hızla kalktı ve telefonu eline aldı. Korka korka bildirimlere bakarken lanetli metni gördü.
JİMİN <3<3<3 kişisinden bir mesajınız var.
Kanı çekilmiş bir şekilde bildirime tıkladı.
Selam! Cumartesi bir şeyler yapmak ister misin?
Kimsin?Neyseki Jungkook bayılmadan önce Whatsapp'da profil fotoğrafını ve ismi kaldırmayı akıl edebilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 Rings
FanfictionPark Jimin okulun masum, şirin çocuğuydu, Jeon Jungkook ise asi, kötü çocuğu.