*Atakanın ağzından*
- Bugün 4N1K 2 setinde ilk günüm. Seçmelere gittiğimde oyunculardan bazılarını galiba görmüştüm. Herneyse. Sete son yarım saat ve az sonra yani yapımcılarla konuşmam bitince karavana oyuncu arkadaşlarımla tanışmaya gideceğim. Çok heyecanlıyım çünkü orada daha önceden tanıdığım kişilerde var. Mesela Gözde Mutluer. Onu eski bir dizisinden tanıyordum. Çok efendi, ve çok güzel bir kızdı. Başka Sinayı tanıyordum. Neyse. Zaman geldi. Karavanın koluna uzandım. Tam açacakken kapı arkadan açıldı. Karşımda bir kız vardı. Daha görür görmez heyecandan kalbim hızlı atmaya başladı. Bu kız Gözdeydi. İlk defa onu ekran harici gerçekte görmüştüm. Yüzüne baktım. O da bana.
Gülümseştik. Ve yüzüme tatlı bir tavır takınarak konuşmaya başladık ;
A: Merhaba ben Atakan. Sen Gözdesin değil mi?
G: Evet sende Atakansın değil mi?
Gülüştük. Çok güzel gülüyordu. Saatlerce izleyebilirdim ama sonra devam ettim
A: Neyse şey ilk sahne beraber dimi?
G: Evet evet ama benim 2 dakika başka bir işim var. Sen diğerleriyle tanış sonra gelirim bende.
A: Tamam görüşürüz tanıştığıma memnun olduğum
G: Bende bende
Dedi ve omzumdan destek alıp aşşağı atladı. Çok enerjik ve pozitif bir kızdı. Saçları, gülüşü, bakışı, ses tonu, hareketleri kısacası herşeyi kusursuzdu. Fakat bu kadar güzel bir kızın kesinlikle sevgilisi vardır. Yoksa bile o şanslı kişi ben olamam. Bir saniye ya? Ben daha 2 dakika önce tanıştığım bir kız hakkında nasıl böyle şeyler düşünüyordum? O kız benim partnerim yani rol arkadaşım. Böyle birşey olamaz. Ona karşı bu tür şeyler hissedemem. Ama çok güzel be.