4. Bölüm

300 25 17
                                    

*Atakanın ağzından ertesi gün*

Ben hala Gözde ile sevgili olduğumuza inanamıyordum. Eve geldikten sonra bugün sabaha kadar o anları düşündüm. Ona sarıldığım an, onun bana "seni çok seviyorum" dediği an, kısacası her şey sanki bir film gibi gözümün önünden geçiyordu. Ama tüm gece uyumadığım için çok uykusuzdum, son kez telefona bakıp uyuyacaktım ki gruptan mesaj geldiğini gördüm.

4N1K Oyuncuları Vatsap Grubu

B: Sina oğlum alt tarafı sana on kere dışarı çıkalım diye ısrar ettim. Ne hemen engel atıyosun?
S: Ya abi asosyalim ben tamam mı beni kendi halime bırakın, sadece uyumak istiyorum
G: Sinacım senin uyumak istemediğin bir zaman dilimi var mı?
A: Bence Gözde çok haklı
B: Vay Atakan bey siz whatsapp'a girer miydiniz?
Ce: Gözde var diye girmiştir kanka
B: dgbdbsnd
B: Sina kaldır engeli kanka tamam vallaha dışarı çıkalım baskısı yapmıycam
S: İyi tamam

Telefonu açmış olmam bana bir ikilem sunmuştu. Acaba diğerlerine sevgili olduğumuzu söylesek mi söylemesek mi? Ya da yok olay iyice 4N1K'ya dönüyor ya boşver sorarlarsa söylerim.

*UYUR*
(Bu konuşmalar saat 20:00 gibi olmuştu, Atakan dünden beri heyecandan uyuyamadığı için sete bile gidememişti)
5 Saat Sonra (saat 01:00)
*UYANIR*

Evdeki herkes yatmıştır ve Atakan uyanınca acıktığı için mutfağa gider. Akşam yemeğine inmediği için çok açtır ve tüm yemekler bitmiştir. Dışarı çıkmayada üşendiği için yeniden uyumak için odasına çıkar. Odasına gidince yarım saat yatakta döner dolaşır ama uyuyamaz bu yüzden de odasındaki eşyaları kurcalar(canı sıkılınca odasını kurcalamak aşırı mantıklı)
Ve bugün Gözdeye sarılırken üstünde olan mont gözüne çarpar. Ufak bir tebessüm eder. Montu eline alır ve yatağına oturur.
Bu arada montun cebinde bir şey fark eder. Bir kağıt vardır.

Kağıdı okuduğu gibi odasındaki her montun, her eşyanın içini kurcalar ve hepsinin içinden aynı şekilde bir kağıt çıkar. Atakan kağıtların hepsini ve telefonunu aldığı gibi arkasına bile bakmadan kendisini dışarı atıp, son hızla Gözdenin evine koşar. O an içinden sadece şunu geçirir;
"Allahım lütfen sadece bir şaka olsun..."

Evet, sizce Atakan neden bu kadar telaş yaptı? O kağıtta/kağıtlarda ne yazıyordu?

GözKanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin