[10] Mám skvělé přátele

4.9K 204 15
                                    

Poslední co si pamatuju je,jak Ginny sedí u mě postele. Potom se poddám spánku.

Když otevřu oči,tak je v pokoji světlo. Promnu si oči a posadím se. Hned si vzpomenu co se stalo. A samozřejmě to spustí další vodopád slz. Vstanu z postele,ale převrhnu lampu a udělá to rámus.

Slyším jak někdo jde po schodech a pak se rozrazí dveře. Stojí v nich Ginny a Harry. Hned jdou ke mě.. ,, Hermiono! Co tu děláš?"zeptá se mile Harry a já popotáhnu. ,, Já nevím"vzlykám a oni se po sobě podívají a pak mě dají zpět na postel. ,,Mio. Řekni nám co se stalo. Od začátku školního roku."pobídne mě Ginny a já se zavrtám do peřin. ,,Už od začátku školního roku jsem měla pocit,že se něco změnilo. Ale nevěděla jsem co. No a když Tom vyjel na Draca, že je Smrtijed,tak jsem ho začala obhajovat. A to se změnilo. Já. Mudlovská šmejdka obhajuje zmijozelského prince. Jaká ironie. No a pak jsem onemocněla. Draco s ostatními hady mě vzali k sobě a starali se o mě. Několikrát jsem skončila v Dracově posteli. A pak přišel Roger. Chránila jsem ho. A tak se hadi staly mými přáteli. Bavila jsem se s nima. Prostě všechno. Jednou jsme šli s Rogerem po chodbě a napsali nás studenti. Vrhli se na Rogera,ale já se postavila před něj. Nějaká holka mě škrtila. Ale přišli tam zmije a vlastně mi zachránili život. Skončila jsem zase u nich. Když jsem se vzbudila,tak jsem nemohla mluvit. Draco vyhrožoval,že pokud něco neřeknu,tak mě políbí. A políbil. A jakoby prasklá nějaká slupka. Prostě jsem byla ráda že mě políbil. Hodně. Ale pak jsem se odtrhla a utekla. Byla jsem na něj naštvaná, že mě políbil bez mého souhlasu. Ten den jsem se na obědě pohádala s vámi. Draco za mnou přišel na chodbu a já ho prostě políbila. Potom mě pozval na rande a já řekla že půjdu. Pak jsem se rozloučila a šlo se do Prasinek. Tam jsem si uvědomila co to dělám a že vám to prostě nemůžu dělat. A i když hrozně chci,tak to nejde. Prostě ne. Kvůli vám. Tak jsem mu řekla že to bylo vše kvůli sázce. Že ho nechci. Ale byla to lež. Chci být s ním. Tak moc. A pak zbytek znáte"zašeptám a brečím jak želva. ,,Mám jen jednu otázku. Opravdu chceš být s ním?"zeptá se Harry a já se na něj podívám. ,,Ano. Ale to už je jedno. Vše jsem zničila. Navždy" ,, Třeba ne. A i když to můj typ není,tak se řiď svým srdcem. To ti ukáže správnou cestu."řekne Ginny. ,,Takže by vám to nevadilo? Celé to bylo zbytečné?" ,, Vlastně jo" ,,Já jsem blbá..." Zasténám a schovám se pod peřinu.

Zpod peřiny vylezu kolem páté. Jakmile vstanu,tak se podívám do zrcadla. Ups. Moje oči jsou opuchlé a rudé od pláče. Pleť je trochu bílá. Povzdechnu si,vezmu si obyčejné roztrhané modré ryfle a k tomu bílé triko. Vlasy do nedbalého culíku a vyjdu ven. Zarazím se.

,,Slib nám, že nebudeš vyšilovat Rone" řekne pevně Ginny a já zakleju. Jestli mu to řeknou,tak sem mrtvá. Vlítnu tam. ,,Nic ti slibovat nebude, protože mu nic neřeknete. Je to pryč. Napořád. Takže to nech být" řeknu stručně a pak dojdu k Rogerovi a společně jdeme na oběd.

,,Co se stalo?"zeptá se do ticha. ,,Co b, se mělo dít?" ,,Plakala jsi. Ty nikdy nepláčeš" konstantuje. Pousměju se. ,,Včera jsem řekla Dracovi, že s ním být nemůžu. Že to vše bylo kvůli sázce. A nějak to nemůžu unést víš?" ,,To bylo kvůli sázce?"zeptá se ohromeně. ,,Ne. Nebylo. Lhala jsem"zašeptám a pak propuknu v pláč. Roger mě obejme a opře mě o stěnu. Celá se klepu. ,,No tak. On ti to odpustí. A můžete být zase kamarádi" ,,Ale já nechci být jen kamarádka. Na to jsem přišla v noci. Takhle velkou bolest jsem nikdy necítila. Nikdy. Já nechci být jen jeho kamarádka. "Zašeptám a on mě obejme. ,,Notak. To bude v poř-"zasekne se. Zvednu hlavu a ztuhnu. Parta hadů. Samozřejmě i s ním. ,,Co bude v pořádku? Co se stalo Hermiono?"zeptá se Blaise. ,,Nic. Nic se neděje"zašeptám. Setřu si slzy a potom vstanu. ,, Pojď Rogere. Jdeme na večeři"řeknu neutrálním hlasem a sklopím pohled. ,,Hermiono teď to můžeš naprav-" ,,Rogere."řeknu výhružně. ,,Fajn" řekne smutně a mě zamrzí,že jsem ho okřikla. ,, Mějte se."řeknu neslyšně. ,, Grangerová stůj!"uslyším za sebou výkřik. Zastavím se. Chyba číslo jedna. Někdo mě chytne za paži. Otočím se a ztuhnu. Dracův obličej mám jen pár centimetrů od toho svého. ,,Co chceš?"zašeptám se staženým hrdlem.

,, Vysvětlení včerejšku. Sis jako myslela že to nechám být? Tak to jsi byla na omylu. Nenechám. Proč jsi to udělala?"řekne zlomeným a naštvaným hlasem a mě se do očí začnou hrnout slzy. ,,Nech mě jít" Nic. ,,Nech mě!"křičím a zmítám se v jeho sevření. ,,Draco pusť jí. Ublížíš jí." Řekne Pansy a jde k němu. Chvíli se nic neděje. Potom mě Draco pustí a já od něj ustoupím. ,,Jestli teď odejdeš,tak si mě potom budeš muset hledat sama. Já jsem s tebou skončil"řekne neurčitě a já s sebou trhnu. Sklopím pohled. Ale zůstávám stát na místě. Chci odejít,ale nemůžu se k tomu přinutit. ,,Já to věděl. Teď mi to hezky vysvětli" ,, Prostě nemůžu. Nejde to. Byla to chyba. Úlet. Mrzí mě to." ,,Předtím jsi říkala že to byla sázka. S kým?" ,,S......"snažím se něco vymyslet. ,,S kamarádkou. Chtěla jsem tím naštvat Rona. Proto jsem tě políbila na chodbě. Doufala jsem, že tam přijde a uvidí to" zalžu a on přivře oči. ,, Seš mrcha. Víš to? Nechci tě už nikdy vidět. Vypadni"zavrčí a já sklopím pohled.. ,,VYPADNI!" Zaječí a já s sebou trhnu. Po tváři mi stékají slzy. Otočím se a rozeběhnu se chodbou pryč.

BLAISE
,,Co se to s ní děje? Tohle by mu nikdy neudělala" řeknu nechápavě. ,,Lhala"ozve se něčí hlas a já se otočím na Rogera. ,,Co?"zeptá se Draco a podívá se na něj. ,,Lhala. Bála se,že by ti její přátelé ublížili a tak to skončila. Celou noc brečela. Copak jste si nevšimli jejích očí? A když jste přišli,tak se chvíli před tím sesypala. Ona tě chce. Hrozně moc Draco. Ale bojí se toho citu. Celé si to vymyslela. Musíš jí odpustit. Trápí se."řekne a já vykulím oči. Draco je v šoku. ,,Panebože. Ona to udělala kvůli mně."zašeptá. ,,A ty jsi ji právě odehnal."řekne Theo a on se zamračí. ,,Ale proč mi to neřekla?" ,,Myslí si že je už pozdě. Že tě zranila natolik,aby jsi ji už nikdy neodpustil." ,,Ale to je nesmysl!" ,,Vždyť jsi na ní teď ječel! Tohle se musí vyřešit. Musíme vás dát dohromady."řekne Cassi a já přikývnu. ,,Jo to musíme. Ale jak to udělat?" ,,Co třeba zítra? Máme společnou první hodinu. Ty jí Blaisi můžeš říct,aby se s tebou sešla ve sklepě kvůli Rogerovi,ale místo tebe tam bude Draco. A zamkneme je a pustíme až večer. Co vy na to?" ,,Jo to by šlo. Fajn. Teď jdeme na večeři. Mám hlad." Řeknu a společně jdeme.

Konečně spolu [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat