Ανοίγω τα μάτια μου και συνειδητοποιώ ότι μας πήρε ο ύπνος στον καναπέ .Κοιτάω το κινητό μου και η ώρα είναι 2:00 το μεσημέρι .
Αποφασίζω να σηκωθώ αλλά δεν ξυπνάω τον Άλεξ γιατί κοιμάται βαριά και δεν θέλω να τον ενοχλήσω .
Φοράω το πουκάμισο του και κατευθύνομαι προ την κουζίνα να πιώ καφέ .
Καθώς έχω φταίξει και σερβίρει το καφέ μου στην κούπα χτυπάει το κινητό μου .Κοιτάω το όνομα που με καλεί και το σηκώνω .
Αρχή κλήσης :
Μελίνα:«Έλα κοριτσάρα .»λέω χαρούμενα .
Σοφία:«Μελίνα μου ,κολλητούλα μου ,αγαπουλίτσα μου τι κάνεις ?Πως ξύπνησες ?»λέει γλυκά και είμαι σίγουρη 100000/100 ότι κάτι θέλει .
Μελίνα:«Έλα πες τι θες »είπα και αυτή χαχάνισε
Σοφία: «Να μωρέ θέλω να πάω στην γιατρό για να δούμε αν είμαι τελικά έγκυος και θέλω να έρθεις μαζί μου με την Άρια »είπε παρακλητικά .
Μελίνα:«Αυτό ήταν μωρή ηλίθια ?Και φυσικά θα έρθω .Τι ώρα έχεις κλείσει ραντεβού ??»ρώτησα
Σοφία:« Να μωρέ δεν έχω κλείσει ραντεβού γιατί είναι ο Νίκος εδώ και φοβάμαι μην με ακούσει .Μπορείς να κλείσεις εσύ για το απόγευμα ??»ρώτησε
Μελίνα:«Ναι θα σου κλείσω σε μία γνωστή μου .Πολύ καλή .Τα λέμε μετά θα σου στείλω την ώρα σε μήνυμα .» είπα και το έκλεισα.
Τέλος κλήσης .
Έψαξα στο μπλοκάκι με τα τηλέφωνα και βρήκα το τηλέφωνο της γυναικολόγου .
Πάτησα τον αριθμό της και το σήκωσε μάλλον η γραμματέας της .
Αρχή κλήσης :
Μελίνα:«Γειά σας θα ήθελα ένα ραντεβού με την γυναικολόγο .»είπα άνετα .
Γραμματέας:« Μάλιστα έχετε παρατηρήσει κάποια συμπτώματα ή θα είναι απλώς ένας έλεγχος .»ρώτησε ευγενικά μάλλον για να ενημερώσει την γιατρό .
Τώρα που ξέρω εγώ τι έχει νιώσει η Σοφία ??Αχχ τι μου κάνεις.
Μελίνα:« Εμμμ ναι νιώθω κάποιες ζαλάδες και έχω καθυστέρηση .Επίσης έκανα και ένα τεστ εγκυμοσύνης και βγήκε θετικό .»είπα όσα θυμώμουν από αυτά που μου είχε πει η Σοφία .
Μεριά Άλεξ :
Ξύπνησα και κοίταξα γύρω μου αλλά η Μελίνα δεν ήταν .Χασμουρήθηκα και αφού φόρεσα το παντελόνι μου κατευθύνθηκα προς την κουζίνα .
BẠN ĐANG ĐỌC
Δεν σε φοβάμαι ( ʙᴏᴏᴋ 2 )
Teen FictionΑυτοί ήταν έφηβοι ,ήταν ανώριμοι .Έπαιξαν με τα συναισθήματα των άλλων .Το μέλλον τους δίνει μία ευκαιρία να επανορθώσουν .Αυτοί θα την εκμεταλλευτούν σωστά ή θα φερθούν όπως παλιά ? Αυτές τους πίστεψαν ,πληγώθηκαν και όταν έμαθαν την αλήθεια τους μ...