II.

90 7 0
                                    

Bütün okurlarıma merhaba! (Aslında sadece bir iki kişi okuyor fakat ben yine yazıyım dedim :D) Bölümü yazmakta biraz zorlandım, o yüzden çok içime sinmedi ama yine de paylaşıyım dedim. http://www.zerochan.net/826383 : Crystal Mirai (Fotoğrafı aldığım site [ZEROCHAN] kullamama izin vermiyor bu nedenle linkini ekledim. Lütfen fotoğrafa bakıııııın). Multimedia: Citrine 

◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊

LUX NEBULA GALAXY

CANCRI PLANET

HIKARI REGION

UNKNOWN HIGHWAY

"Beni nereye götürüyorsun Onii-chan*?" dedi kız ağabeyinin beline sarılmışken. Motosiklet hızlı gittiğinden kızın sapsarı saçları savruluyordu. Ağabeyi yirmi yaşında olmasına rağmen hala bir liseli gibi gözüküyordu ve muhtemelen bunun nedeni de saçlarının neredeyse kız kardeşininki kadar uzun olmasıydı. 

"Citrine soruma cevap ver!" dedi kız sinirle. Sadece sinirli olduğunda ağabeyine tam adıyla hitap ederdi.

"Az sonra görürsün kardeşim, senin de bir işe yarama vaktin geldi." dedi Citrine duygusuz bir biçimde. Arkasına dönüp baktığında kız kardeşi ona asabi mavi gözleriyle bakıyordu. Aslında öz kardeşi olmasa ondan cidden korkabilirdi, hatta çok zorlarsa öldürebilirdi de. Fakat bu muhtemelen zor olurdu çünkü ne zaman ona baksa aynaya bakıyormuş gibi hissediyordu. Tek farkları Citrine'ın gözlerinin kahverengi olmasıydı ve tabi ki de erkek olmasıydı.

Kardeşi yol boyunca konuşmadı. Sonunda bir ara sokağa geldiler. Tam ucunda ağabeyiyle yaklaşık aynı yaşta görünen siyah saçlı biri duruyordu.

"City... Bu mu senin en iyi elemanın, on altı yaşında bir kız mı? Devletin en iyi mafyasından bunu beklemezdim şahsen.(duraksama) Aslında dürüst olmak gerekirse, evet bir kız bekliyordum fakat kardeşini getireceğini düşünmemiştim" dedi siyah saçlı. Citrine'a tanıdıkları ve mafya üyeleri, City, diye hitap ederdi.

"Ben de senin çok zeki olduğunu duymuştum Cal, fakat bu kadarını hayal etmemiştim." dedi Citrine.

"Aslında sadece blöf yapıyordum fakat anlaşılan gerçekten de kız kardeşinmiş. Tanıştığımıza sevindim, acemi katil." dedi.

"Şahsen acemi olduğum pek söylenemez ama ağabeyim kadar iyi değilimdir de. Ayrıca sizin adınızı bile bilmiyorum" dedi kız büyük bir öz güvenle.

"Benim adım Calcite Sumarutu ve bundan sonra ben seni piyonum olarak kullanacağım."

◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊

LUX NEBULA GALAXY

CANCRI PLANET

HIKARI REGION

KIZUISHOU MANSION

"Citie! Tanrı aşkına bu kadar büyük bir mansyonda yaşamak zorunda mıydın? Seni, evin içinde bulamıyorum bile!" dedi Crystal Mirai bağırarak. Evi cidden kocamandı. Eve girdiğiniz an tam holün bitiminde iki merdiven yukarı çıkıyordu. Merdivenlerin yanlarında da mutfak ve yemek odası vardı.

"Tamam geldim. Sana inanamıyorum yirmi beş yaşındasın ama hala sekiz yaşında olduğun kadar sabırsızsın." dedi merdivenden inen sarışın çocuk. Üstünde fermuarı açık deri bir ceket vardı ve içine hiçbir şey giymemişti. Altında da yırtık siyah bir pantolon vardı.

Lights on the Horizon (EDITING)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin