Część 2

25 2 0
                                    


*Rena

   Koedy wróciliśmy do obozowiska każdy udał się w swoją stronę. Po zapasy, oddać misje, etc. Elesis udała się z tym dziwnym chłopakiem do pokoju, żeby mogli odpocząć.


-Eve

-Oco chodzi Rena??

-Musimy porozmawiać.

-Słucham?

Skinęłam ręka i poszłyśmy do pobliskiej kawiarenki. 

-Dlaczego kazałaś Oberonowi zaatakować Aishe?

-Błąd. Nie wydałam takiego rozkazu. Oberon aktywował się samodzielnie.

-Sama twierdziłaś,że nie jest w stanie sam się poruszać.

-Potwierdzam. Nazoid Oberon jest starej generacji. Został stworzony by służyć

-Więc-Troche to okrutne. Eve zawsze narzeka, że została sama a w gryncie rzeczy używa swojej rasy jak niewolników.

-W systemie Oberona pojawił się błąd.

-???

-Plik nieznamego pochodzenia. Nie możliwy do usunięcia czy też odkodowania

-TY nie możesz go odkodować?? 

-Potwierdzam. Według moich danych i szczątkowych informacji jest on zakodowany szyfrem pradawnych nazoidów. Przed początkiem wojny klucz uległ zniszczeniu.

-... Nazoid starszy od ciebie??? .... Jak Oberon wszedł w jego posiadanie??

-Nie wiem. Jedynym wyjściem jest jego zniszczenie.

...

-COOOO????!!!!--krzyknęła Aisha podbiegając do nas-Nie możesz go zniszczyć.

-Niewiadoma. Stanowi zagrożenie. Sługa który nie służy jest bezużyteczny.

-TO NIE SŁUGA. TO TWÓJ RODAK-Krzyknełyśmy jednocześnie

-To tylko bezrozumna kupa części łatwa do zastąpienia.

-Eve nie możesz tego zrobić. To jeden z twoich. Wiesz ile bym dała żeby wrócić do swojego domu?? Do domu Elfów??

Myślałam, że w małym stopniu Eve ma uczucia. Chyba się myliłam.

-Uwaga niepotrzebna. Ostateczna decyzja należy do TEJ jednkstki.

-Kretynka-krzyknęła Aisha

 Eve wstała od stołu i odeszła zostawiając nas samych z niezbyt zadowolonymi minami.

-Jak ona może robić coś takiego??? Oberon był jej wierny od początku a ona go przekreśla. Musimy coś zrobić.

-Rozumiem jak się czujesz Aisha, ale nic nie możemy zrobić. To jej decyzja. Nic nam do tego.

-Ale ...

-Siadaj. Ciasto na mój koszt.

 Siedziałyśmy i zajadałyśmy ciasto. Mimo rozluźnionek atmosfery nie mogłam przestać myśleć o ubiegłych wydarzeniach. Oberon nie sprawiał do tychczas problemów. ... Zmieniło się to kiedy pojawił się ten chłopak. Kim on jest? Co dziecko robiło w Prezbiterium? Dlaczego nazwał Eve matką? Dlaczego Oberon go obronił? ... Coraz więcej pytań i żadnej odpowiedzi.

Add x Elesis- "Niewiadoma"Where stories live. Discover now